Ga naar inhoud

mob naar ze graf helpe


Aanbevolen berichten

en wat is je email adres van je vader :roll: :o nee maar serieus....jij hebt wel plannen hoor :lol: maar toch.........hoe kom je erbij dat het een k*t mobo is? wat wil je dan hebben? en leer is op eigen benen te staan en spaar zelf voor een nieuw moederbord....je kan deze altijd nog verkopen
Link naar reactie
[quote:ccc6312ae8="blink"]he wij zijn hier toch om elkaar te helpen help mij dan ook ffies als jij het zo goed weet[/quote:ccc6312ae8] Dit is echt zo zielig. Ik kan je wel helpen, maar dat doe ik dus echt niet! Als er andere mensen hier zijn die willen helpen: ik ben diep teleurgesteld dan... :wink: [edit] Helpen met slopen dan... [/edit]
Link naar reactie
[quote:2db59d32c3="zjarl"]en wat is je email adres van je vader :roll: :o nee maar serieus....jij hebt wel plannen hoor :lol: maar toch.........hoe kom je erbij dat het een k*t mobo is? wat wil je dan hebben? en leer is op eigen benen te staan en spaar zelf voor een nieuw moederbord....je kan deze altijd nog verkopen[/quote:2db59d32c3] als je pa nie veel ervan weet maak je het hem gewoon wijs dat je mobo kapot is (haal ff je geheuge eruit, haal je pa, start hem op en hij lijkt kaduuk) en deze dan verkopen en een nieuwe krijge van je papsie verdien je meteen wat geld, en het is waar wat zjarl zegt, je kunt beter leren op eigen benen te staan
Link naar reactie
[quote:8a0512c6c1="pcguy"][quote:8a0512c6c1="zjarl"]en wat is je email adres van je vader :roll: :o nee maar serieus....jij hebt wel plannen hoor :lol: maar toch.........hoe kom je erbij dat het een k*t mobo is? wat wil je dan hebben? en leer is op eigen benen te staan en spaar zelf voor een nieuw moederbord....je kan deze altijd nog verkopen[/quote:8a0512c6c1] als je pa nie veel ervan weet maak je het hem gewoon wijs dat je mobo kapot is (haal ff je geheuge eruit, haal je pa, start hem op en hij lijkt kaduuk) en deze dan verkopen en een nieuwe krijge van je papsie verdien je meteen wat geld, en het is waar wat zjarl zegt, je kunt beter leren op eigen benen te staan[/quote:8a0512c6c1] Het is gewoon zo triest... Te dom om op te reageren. Idd, leer voor jezelf zorgen. Het beeld wat ik nu bij jou heb? Verwend 10-jarig ventje...
Link naar reactie
[quote:8336400e17="tweakermatt"]Wat is er mis mee? Denk je dat een msi beter presteert?[/quote:8336400e17] msi springen de elco's snel van af, ga anders kijken voor de dfi lanparty? en neem anders een andere asus msi is op zich het beroerste merk niej maar ik zou als ik jou was kijke voor asus (misschien a7n8x deluxe)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...