Ga naar inhoud

USB poorten


Aanbevolen berichten

Ik heb een Desktop Compaq P800 met 2 usb poorten, als ik daar een hub insteek dan start hij niet verder op, als ik die Hub verwijder dan gaat hij verder, ik heb ook al 2 hubs stuk gehad, maar als hij opgestart is en ik steek dan die hub met vier poorten in dan werkt het wel, iemand ervaring hier mee, of de computer in de vuilbak smijten Graag uw antwoord
Link naar reactie
[quote:b219f6abc0="EdeVries"]Heb eenzelfde probleem hier ook eens gehad. PC was alleen nog maar USB 1.1, de hub was een usb 2.0 hub... Computer starte inderdaad niet meer op. Dezelfde hub daarna in een pc met usb 2.0 support gestoken en nergens last van. Weet niet of je hier iets aan hebt, maar lijkt me aardig dezelfde klacht.[/quote:b219f6abc0] Komt mij ook bekend voor. Met een Usb 1.1 ging het goed.
Link naar reactie
[quote:a41f8d4c7c="Giljom"]Ik heb een Desktop Compaq P800 met 2 usb poorten, als ik daar een hub insteek dan start hij niet verder op, als ik die Hub verwijder dan gaat hij verder, ik heb ook al 2 hubs stuk gehad, maar als hij opgestart is en ik steek dan die hub met vier poorten in dan werkt het wel, iemand ervaring hier mee, of de computer in de vuilbak smijten Graag uw antwoord[/quote:a41f8d4c7c] ik kan je een ding vertellen: het is compaq! dus bereid je er maar op voor dat je even bezig kan zijn het werkende te krijgen (ik heb van ellende een compaq kapot gestamt en uit het raam gemietert)
Link naar reactie
[quote:79e6220573="pcguy"][quote:79e6220573="Giljom"]Ik heb een Desktop Compaq P800 met 2 usb poorten, als ik daar een hub insteek dan start hij niet verder op, als ik die Hub verwijder dan gaat hij verder, ik heb ook al 2 hubs stuk gehad, maar als hij opgestart is en ik steek dan die hub met vier poorten in dan werkt het wel, iemand ervaring hier mee, of de computer in de vuilbak smijten Graag uw antwoord[/quote:79e6220573] ik kan je een ding vertellen: het is compaq! dus bereid je er maar op voor dat je even bezig kan zijn het werkende te krijgen (ik heb van ellende een compaq kapot gestamt en uit het raam gemietert)[/quote:79e6220573] valt wel mee : toegegeven, je moet als ie niet doorstart echt gokken op wat het zou kunnen zijn, gesteund door je ervaringen. eigenlijk is het zo : als je werkend heb, AFBLIJVEN en zo laten, dan zijn het best GOEDE STABIELE machines
Link naar reactie
[quote:ab7f923456="Bosje"][quote:ab7f923456="pcguy"][quote:ab7f923456="Giljom"]Ik heb een Desktop Compaq P800 met 2 usb poorten, als ik daar een hub insteek dan start hij niet verder op, als ik die Hub verwijder dan gaat hij verder, ik heb ook al 2 hubs stuk gehad, maar als hij opgestart is en ik steek dan die hub met vier poorten in dan werkt het wel, iemand ervaring hier mee, of de computer in de vuilbak smijten Graag uw antwoord[/quote:ab7f923456] ik kan je een ding vertellen: het is compaq! dus bereid je er maar op voor dat je even bezig kan zijn het werkende te krijgen (ik heb van ellende een compaq kapot gestamt en uit het raam gemietert)[/quote:ab7f923456] valt wel mee : toegegeven, je moet als ie niet doorstart echt gokken op wat het zou kunnen zijn, gesteund door je ervaringen. eigenlijk is het zo : als je werkend heb, AFBLIJVEN en zo laten, dan zijn het best GOEDE STABIELE machines[/quote:ab7f923456] ja als het eenmaal werkt dan werkt het ook maar in die tijd dat een compaq werkt bouw ik 2 andere in elkaar inc instaleren
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...