Ga naar inhoud

Systeemkasten


Aanbevolen berichten

[quote:f251588372="koene"]Welke Antec? de goedkoopste case is natuurlijk minder praktisch als een duurdere.[/quote:f251588372] Ik heb op dit moment de "Antec PLUS1080AMG", die bevalt opzich prima. Maar ik moet binnenkort nog een behuizing kopen, en vroeg me af wat nou de verschillen waren met een vergelijkbare chieftech
Link naar reactie
[quote:b4005ed9fc="k_koen_k"][quote:b4005ed9fc="koene"]Welke Antec? de goedkoopste case is natuurlijk minder praktisch als een duurdere.[/quote:b4005ed9fc] Ik heb op dit moment de "Antec PLUS1080AMG", die bevalt opzich prima. Maar ik moet binnenkort nog een behuizing kopen, en vroeg me af wat nou de verschillen waren met een vergelijkbare chieftech[/quote:b4005ed9fc] Ik zou dan gewoon naar een Chieftec/Antec case zonder voeding kijken. Bij de Tweakshop hebben ze deze vaak wel.
Link naar reactie
[quote:9a823d2cf8="Marcel de Reus"]Antecs voedingen zijn nog beter. Qua kasten: ze hebben beide e.g. de Dragon serie, de kasten daaruit zijn dus nagenoeg identiek.[/quote:9a823d2cf8] Ik heb van de week juist mindere verhalen gehoord over de Antec voedingen. De kasten zijn top, maar de voedingen hebben teveel uitval, wel een sloridge 10% en dat is natuurlijk teveel voor een top-merk.
Link naar reactie
[quote:e128cbc5f7="Marcel de Reus"][quote:e128cbc5f7="k_koen_k"][quote:e128cbc5f7="koene"]Welke Antec? de goedkoopste case is natuurlijk minder praktisch als een duurdere.[/quote:e128cbc5f7] Ik heb op dit moment de "Antec PLUS1080AMG", die bevalt opzich prima. Maar ik moet binnenkort nog een behuizing kopen, en vroeg me af wat nou de verschillen waren met een vergelijkbare chieftech[/quote:e128cbc5f7] Ik zou dan gewoon naar een Chieftec/Antec case zonder voeding kijken. Bij de Tweakshop hebben ze deze vaak wel.[/quote:e128cbc5f7] Waarom geen voeding erbij? Ik ben ook van plan om een van die twee te kopen, maar welke... :D
Link naar reactie
[quote:73b5e101c2="hjs"][quote:73b5e101c2="Marcel de Reus"]Antecs voedingen zijn nog beter. Qua kasten: ze hebben beide e.g. de Dragon serie, de kasten daaruit zijn dus nagenoeg identiek.[/quote:73b5e101c2] Ik heb van de week juist mindere verhalen gehoord over de Antec voedingen. De kasten zijn top, maar de voedingen hebben teveel uitval, wel een sloridge 10% en dat is natuurlijk teveel voor een top-merk.[/quote:73b5e101c2] In die test van THG scoorde Antec iig qua prestaties heel goed. Uitval kun je lastig testen, dat is meer een kwestie van cijfers van een winkel doorkrijgen idd. @k_koen_k Omdat je schreef dat je al een Antec voeding had ;)
Link naar reactie
Tegenwoordig letten ze veel meer op herrie. Zalman en een Tagan zijn erg stil, maar ook bij Antec denken ze erom. Wil je een stille Antec kast, moet je kijken naar de Antec Sonata, daar zit een 12cm fan in en een stille voeding. Wil je met lampjes dan zal de Antec Super Lanboy je wel bevallen (met 2 12cm fans, waarvan 1 blauwe ledfan voorin). Alleen dan blijf je wel zitten met de relatief hoge uitval van antec voedingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...