Ga naar inhoud

Fatal Error


Aanbevolen berichten

Ik heb 'n probleem. Mijn computer slaat regelmatig uit. Na 't opstarten krijg ik de melding 'Hersteld van een ernstige fout' Dat afsluiten doet hij ook als er niemand achter zit (maar wel aan staat, natuurlijk). Nu staat er in het nieuwe maartnummer (rubriek 'U vraagt', blz 97) iemand met exact hetzelfde probleem. Uiteraard geprobeerd wat aanbevolen werd om het probleem op te lossen maar de beloofde foutmelding op het blauwe scherm is voor mij totaal onduidelijk. Er stonden zelfs (sic) Chinese karakters tussen. Wie weet wat dit kan zijn? Rob
Link naar reactie
[quote:51a03dd812="TuitjeMobiel"]Wat er op dat 'Blauwe Scherm' staat is juist mijn probleem. Daar kan ik niks zinnigs uit opmaken.[/quote:51a03dd812] Nou, dan post je het toch niet hier. :roll: Het feit dat jij er niks uit kan opmaken, betekend nog niet dat niemand dat kan. Sorry hoor, is niet lullig bedoelt.
Link naar reactie
Tuitje, Wat je dus niet moet doen = “leuke poets programma’s” zoals o.a. RegSupreme gebruiken! Soms poetst zo’n programma net te veel. En als je dat ook nog goed leest staat ook duidelijk bij dit soort progjes = gebruik op eigen risico! Wat je wel zou kunnen doen = Windows gewoon er overheen zetten. Dus CD erin en dan er overheen instaleren Ciao Falco Offtopic = Spiderned, je hebt een leuke site :wink:
Link naar reactie
Zo erg is het nou ook weer niet hoor. Als je maar zeker weet dat je alles goed gebackupt hebt. Dan moet het echt wel lukken, als je het moeilijk vindt kunnen drivers misschien nog een beetje een probleem zijn. Maar tegenwoordig gaat dat ook al een stuk makkelijker. Met mijn K6 en een i740 videokaartje werd het een stuk lastiger vroeger :wink:
Link naar reactie
Weer een crash gehad. Ik heb, minutieus, de foucodes overgetypt en misschien is er iemand die mij kan vertellen wat hier aan de hand is. Kom 'tie: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Technische info: **** STOP: 0x000000D1 (0xF748BA10,0x00000002,0x0000000,0xF749A2F4) cmuda.sys - Address F748BA10 base at F73CF000, DateStamp 3fd9b22b USBPORT.SYS - Address F749A2F4 base at F748F000 DateStamp 3f04cf17 Dus, als er iemand is die hier iets van kan maken, hou ik mij aanbevolen.
Link naar reactie
Je zou een stuk wijzer kunnen worden door naar : Configuratiescherm tegaan >Systeembeheer>Logboeken en dan Systeem. Kijk eens of je een rood bordje tegenkomt met daarin een wit kruis of andere waarschuwingen. Klik eigenschappen, door met je rechtermuisknop op de fout te klikken en vervolgens te kiezen voor eigenschappen. Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie
Eindelijk meer info over je foutmelding...... hier staat je foutmelding met mogelijke oplossing: [url]http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/Default.asp?url=/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/prmd_stp_ottj.asp[/url] Er zitten dus 2 drivers elkaar in de weg: cmuda.sys en USBPORT.SYS
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...