Ga naar inhoud

welke athlon processor op asus a7n8x-x?


Aanbevolen berichten

op die Asus kan perfect een AMD athlon 2000 op. De AMD 200+ loopt op 266 FSB. Die 266 FSB ondersteund je moederbord dus je kunt met een gerust hart je 2000 kopen. Let wel op dat je een Thoroughbred koopt of neem, niet dat je een Palomino krijgt, want je moederbord ondersteund alleen Barton en Thoroughbreds. Veel plezier
Link naar reactie
je kunt altijd de processor vervangen en er zo een nieuwe inzetten, echter zul je het niet zo snel doen(waarschijnlijk iedere 1-2 jaar) en dan zitten we bij de amd 64 en die werken wel weer met nieuwe moederborden. Stel je koopt nu een 2500+ voor dat bord dan heeft het geen nut er over een jaar een 3200+ in te zetten, want dat verschil merk je nauwelijks
Link naar reactie
2000+ heeft een fsb van 266mhz en L2cache256kb (1,67ghz) 2500+ heeft een fsbvan 333mhz en L2cache512kb (1,83ghz) heb ff bij mycom gekeken naar de prijzen: 2000+ 75,- 2500+ 97,- als ik jou was zou ik ff 22 pleuro's erbij sparen en die 2500+ nemen die is eventueel nog te overclocken naar een 3200+ ik zet het linkje er ff bij: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=44791&productType=1
Link naar reactie
gezien je nu nog met een celeron 700 werkt zal je met een 2500+ zeker 2-3 jaar vooruit kunnen. Voor spelletjes ligt mijn verwachting iets korter, zal 1-1,5 jaar zijn, maar is ook afhankelijk van je grafische kaart, die wordt namelijk steeds belangrijker. ik raad je ook aan als je voor de keuze komt te staan om eerder 20 euro extra te investeren in een videokaart dan in een processor want een 2400+ tov een 2500+ merk je niks van echter een 9600pro of een 9600xt merk je het verschil wel
Link naar reactie
kijk als jij echt 3 jaar met die computer wilt gaan doen zul je nu een 3200+ moeten aanschaffen met een radeon 9800pro en 1024 mb geheugen en een a7n8x-x. dan kun je de spellen die over 3 jaar uitkomen nog redlijk kunnen spelen. Echter dit gaat je een aardige duit kosten. wil je minder uitgeven en als ik het goed begrijp wil je niet al te veel uitgeven aan de videokaart dan zal je over een 1,5-2 jaar weer aan een nieuwere videokaart moeten gaan denken, omdat de huidige mid-range kaarten over een 1,5-2 jaar de snelheid niet meer bij kunnen benen en dan zullen ze nog geen 20 fps bij 640x480 halen en dat speelt echt niet meer prettig.
Link naar reactie
als ik over 2 jaar een nieuwe videokaart moet kopen, dan kan ik daar nog wel overeen komen. Zolang ik dan maar weet dat de basis nog goed is. Ik zit dus zelf te denken aan het volgende systeem om te kopen: moederbord: asus a7n8x-x processor: amd athlon xp 2500+ voeding: ??? weet niet welke geheugen: 512 DDR pc 3200/400 Videokaart: daar gaat het nu om.... Wat vind jij hier van???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...