Ga naar inhoud

nieuw pc amd xp3200


Aanbevolen berichten

hallo jongens van het forum ik heb nu een amd2400 ik wil wat snellers dus ik zit te denken aan een amd 3200 met 80gig harde schijf heb nu 40 gig ik heb wel laatst een fx5600 asus kaart weet niet precies wat maar wel goed ding maar mijn vraag is boek ik resultaal met de stap van 2400 naar 3200 en ken ik nog wel een 32 bit kopen is dat verstandig omdat 64 bit in optrek is ?? alvast bedankt jongens en meiden???
Link naar reactie
Ik denk dat je idd maar weinig verschil zult merken, tenzij je veel en langdurig gamed of videobewerking uitvoert. Nu een 64-bitter kiezen kan wel, maar je zult er nog niet optimaal van kunnen profiteren door gebrek aan software voor 64 bits. Win64 gaat nog zeker een jaar duren en met Linux moet je [i:554143770a]willen[/i:554143770a] werken. Zoek eens verder in dit en andere forums voor meer vergelijkbare vragen. Nog een advies: gebruik leestekens, het maakt je verhaal behoorlijk leesbaarder. Daar zijn ze nl voor uitgevonden ;) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
wat is eigenlijk je budged? Mocht je per se een snellere processor willen dan zou ik een 64 bit nemen verschil is wel dat je dan ook een nieuw moederbord moet kopen is het geheugen dat je nu hebt ook geschikt voor een amd 3200+ (pc3200)? want het is meer dan alleen een nieuwe processor :wink: Daarbij kan ik je aanraden even te wachten het het aanschaffen van een nieuwe processor en het geld steken in een betere videokaart zoals een radeon 9800 of een 5900xt de prestatiewinst zal dan groter zijn tov een niewe processor en de kosten zijn lager :D
Link naar reactie
Ik zou zoiezo geen nieuwe processor kopen. Je kunt dan beter wachten op de nieuwere A64 modellen aangezien er een socket wisseling aan zit te komen. Ik weet niet hoeveel en wat voor type geheugen je nu hebt, maar een latje 512MB PC3200 zou bijvoorbeeld een goede investering kunnen zijn aangezien je die later in een A64 systeem goed kunt hergebruiken. Verder zou je inderdaad nog naar een andere videokaart kunnen kijken of gewoon je geld op zak houden en wachten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...