Ga naar inhoud

Problemen Met Computer...


Aanbevolen berichten

Ik heb deze configuratie... MSI 875P Neo-FIS2R Mobo.. Intel Pentium 4 3.0 GhZ 2x256Mb PC3200/400MhZ Geheugen. Sapphire Ati Radeon 9600XT 256 Mb WD800BB {Western Digital 80 Gb .. 2 Mb Cache 7200 RPM } 300 Watt Aopen Voeding. Geluidskaart + 2 Casefans + Thermaltake Fanregelaar.... Het probleem is nu ..dat ik in spellen ernstige haperingen ervaar... ik zit naast een vriend van me met P4 2.66 GhZ....1024Mb pc2100 Geheugen en eenvoeding van Q-tec met 550 wattt..en gforce4 ti4200:p ik dacht misschien kan ik beter ook nog ff naar de mycom toegaan ofzo..om ff na te laten kijke....want misschien is er wel een onderdeel niet goed ofzo...videokaart bijvoorbeeld.. Waarom Haperen de spellen bij Hem niet ..en bij Mij wel..? ik begrijp het niet.. ik heb zelf het idee dat het m'n harde schijf of voeding is..want ik heb gehoord dat een P4 + Radeon veel Stroom gebruiken.... mjah.....als het dus de Voeding + Harde Schijf zijn...welke zou ik opnieuw kunnen kopen?? ik d8 zelf aan een thermaltake 480 watt ..voeding. .. en een seagate 120gb s-ata schijf... bedankt allemaal..
Link naar reactie
ik denk dat het iets te drastosch is om gelijk andere onderdelen te gaan kopen. Probeer eerst de laatste drivers voor je videokaart (kun je in de faq vinden) nadat je al de oude drivers hebt verwijdert. Helpt dit niet check dan even of alle chipset drivers van je moederbord zijn geinstalleerd. Zo niet, doe dit dan alsnog,,, duhh. Wellicht dat dit helpt?
Link naar reactie
[quote:2d62cfef71="GreyHornet"]Ik heb deze configuratie... MSI 875P Neo-FIS2R Mobo.. Intel Pentium 4 3.0 GhZ 2x256Mb PC3200/400MhZ Geheugen. Sapphire Ati Radeon 9600XT 256 Mb WD800BB {Western Digital 80 Gb .. 2 Mb Cache 7200 RPM } 300 Watt Aopen Voeding. Geluidskaart + 2 Casefans + Thermaltake Fanregelaar.... Het probleem is nu ..dat ik in spellen ernstige haperingen ervaar... ik zit naast een vriend van me met P4 2.66 GhZ....1024Mb pc2100 Geheugen en eenvoeding van Q-tec met 550 wattt..en gforce4 ti4200:p ik dacht misschien kan ik beter ook nog ff naar de mycom toegaan ofzo..om ff na te laten kijke....want misschien is er wel een onderdeel niet goed ofzo...videokaart bijvoorbeeld.. Waarom Haperen de spellen bij Hem niet ..en bij Mij wel..? ik begrijp het niet.. ik heb zelf het idee dat het m'n harde schijf of voeding is..want ik heb gehoord dat een P4 + Radeon veel Stroom gebruiken.... mjah.....als het dus de Voeding + Harde Schijf zijn...welke zou ik opnieuw kunnen kopen?? ik d8 zelf aan een thermaltake 480 watt ..voeding. .. en een seagate 120gb s-ata schijf... bedankt allemaal..[/quote:2d62cfef71]misschien kun je wat onderdelen van hem lenen om te kijken waar het aan ligt, of je kunt de harde schijf defragmenteren en nieuwe drivers downloaden.
Link naar reactie
Maar hij heeft een Intel chipset. ;) Lees de faq, daar staat informatie in over de chipsetdrivers en waar je ze kunt downloaden. Ze staan ook op de cd die met je moederbord werd meegeleverd. Basically: Je hebt drivers voor de videokaart voor je geluidskaart voor je modemkaart voor je netwerkkaart en ook voor je moederbord - en dat zijn de chipsetdrivers. en voor elke ander stuk PCB in je pc ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...