Ga naar inhoud

vraagje over waterkoeling


Aanbevolen berichten

ik heb als waterblok een oude termaltake (zon ronde met de fan in het midden) gesloopt en daar de bovenkant van een spaflesje ingestouwd 2 buisjes erin voor de aan en afvoer van het water en afkitten die zooi. is dat genoeg om die processor koel te houden??? ik ben namelijk bang dat ondanks de radiator die ertussen zit de processor alsnog heet wordt. :roll:
Link naar reactie
ik leen morgen een digi camera en maak ik er een fototje van maar ik durf hem nu nog niet op mijn mobo te zetten omdat hij nog lekt ik moet hem eerst dicht zien te krijgen dit is in ieder geval (ongeveer) de orginele [img:665bf3b904]http://www.amdzone.com/articleimages/cooling/thermaltake/minicopperorb/corb.jpg[/img:665bf3b904][/img]
Link naar reactie
en je verwacht dat dit goed gaat werken? :lol: idee is wel erg leuk, maar de warmte zal nooit goed doorgegeven worden iig. wat voor proc komt er onder te hangen dan? wat veel leuker was geweest, (en wat nog mogelijk is) is een koperen buis vlak te slaan aan de onderkant, en die solderen op de bodemplaat van je cooler. zag laatst iemand die met een simpele muurplaat (voor aansluiting van douchekraan etc) een wc setup had gemaakt. nu zijn die koperen stukjes wel legeringen, dus geven warmte iets minder goed door, maar het zal iig stukken beter zijn als jouw ALU-spa flesje constructie..
Link naar reactie
[quote:02e60d24c6="misterw"]dat valt wel mee het is een hele stalen onderkant het fannetje is alleen vervangen voor de rest zit er een compleet koelblok onder. ik heb nu een amd 1300 voor de test maar later koop ik een 2400 als het werkt[/quote:02e60d24c6] maar daar zitten toch geen heel veel gangetjes in voor t water?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...