Ga naar inhoud

Juiste configuratie ?


Aanbevolen berichten

Ik ben de gelukkige eigenaar van een ThermalTake VM3000A Skull kast. :o Daarbij heb ik ook al een ThermalTake Purepower 420W :oops: voeding gekocht en wat koelingsblokjes om chips mee te koelen . Dit wordt waarschijnlijk de configuratie. -Intel Pentium 4 3GHz processor -Gigabye 8KNXP moederbord :o -WD Cavier 160Gb harddisk -Kingston KVR Dimm 1Gb (2x512Mb) geheugen -samsung floppy floppy -Nec ND-2500A dvd-brander -Asus CRW-5232A cd-brander -MSI FX5700U-TD grafische kaart -Elitegroup FM1216 Tv tuner Card :o Misschien is er nog iets te verbeteren. Graag jullie reacties Tevens nog een vraag. Kan ik de CD Van Windows XP Home die bij mijn DELL computer zat gebruiken? Op de DELL computer komt windows ME. :evil:
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:cccc34bb6b="Alexander Online"]- ik weet dat die DVD branders niet snel cds branden, maar is een cd brander niet overdreven erbij? Als je perse een cd brander extra wil kun je mss eens kijken naar een DVD speler/CD brander combo, handiger met DVD kopieren.[/quote:cccc34bb6b] Lite-on dvd/cdr combo is wel leuk lijkt mij? en ipv die FX5700 U een FX5900 XT, niet zo veel meer geld voor een stuk snellere videokaart Trouwes, mijn LiteOn LDW811S DVD fikker fikt cd's gewoon op 40x ;) die nec stukje langzamer geloof ik.
Link naar reactie
Ik heb thuis al een perfecte monitor het is een DELL P990 19 inch scherm met een VIS. van 18 Inch. En een toestenbord & muis heb ik ook al maar miscchien koop ik er een bijpassende Thermaltake set bij. Die set is erg mooi. En de keuze voor de FX5700U-TD is dat de computer onder de 1500 euro moet blijven. En de FX5700 is de beste kaart van NVIDIA. :D Maar kan ik nou de cd met windows xp home van mijn DELL computer gebruiken ?
Link naar reactie
[quote:c4b648998c="vdkleijn"]En de keuze voor de FX5700U-TD is dat de computer onder de 1500 euro moet blijven. En de FX5700 is de beste kaart van NVIDIA. :D[/quote:c4b648998c] Tuurlijk, de tnt2 Ultra is ook een goede van nVidia hoor :roll: Dump gewoon die asus cdbrander, is geheel overbodig en koop een Radeon 9800 Pro, ben je veel beter uit dan met de een nVidia kaart. (op dit moment)
Link naar reactie
NEC klinkt lekkerder dan lite-on.... moet ik hier nou over gaan discusieren ofzo? wat boeit et nou hoe et naampie is? lees deze conclusie eens: http://www.cdfreaks.com/article/134/10 [i:cf495e1a72]Lite-On LDW-811S is faster at 8x DVD writing than this drive in addition to supporting 40x CD-R write speed and 24x CD-RW write speed.[/i:cf495e1a72] en prijsverschil is niehiel geloof ik hoef je die cdwriter ook niet te kopen :P [quote:cf495e1a72]En de FX5700 is de beste kaart van NVIDIA[/quote:cf495e1a72] waar haal je die wijsheid vandaan? want dat is pure onzin duurste en snelste van nvidia is de GeForce FX 5950 Ultra en de 5900xt is geloof ik niet zoveel duurder als de 5700u voor snelheidsverschillen kijk hier maar: http://www17.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html Maja succes ermee, het rekenen mag je zelf doen, ik geef alleen maar suggesties :) edit: 9800pro is idd ook heel aantrekkelijk... en de prijs voor die topkaart is ook vrij laag nu...
Link naar reactie
Nec 2500 is wel goed hoor en erg goedkoop, onder de 100 euro. First writer to support 8x DVD-R and 4x DVD-RW Also supports 8x DVD+R and 4x DVD+RW. Good CD-R writing quality. [b:addeda2799]Outstanding DVD writing quality [/b:addeda2799] kwaliteit is nog altijd belangrijker dan snelheid ;) En hou nou eens op met linken naar Tom :( die gast moet geen hits krijgen met zijn stomme reviews
Link naar reactie
[quote:7bdd9e57c1="hjs"] Nec 2500 is wel goed hoor en erg goedkoop, onder de 100 euro.[/quote:7bdd9e57c1] zo cheap? :P dat kan gewoon niet goed zijn ;) j/k [quote:7bdd9e57c1="hjs"] [b:7bdd9e57c1]Outstanding DVD writing quality [/b:7bdd9e57c1] kwaliteit is nog altijd belangrijker dan snelheid ;)[/quote:7bdd9e57c1] Staat er erges dat die lite-on frisbee's fikt dan? ;) geloof et ook niet :lol: ik zeg toch ook niet dat ie slecht is trouwes... [quote:7bdd9e57c1="hjs"] En hou nou eens op met linken naar Tom :( die gast moet geen hits krijgen met zijn stomme reviews[/quote:7bdd9e57c1] boeie? t zijn duidelijk grote overzichtelijke grafiekjes en makkelijk te vinden.... als je zin hebt zoek een andere en ik haal em weg :P
Link naar reactie
[quote:a9d4a5ef64="hjs"]Leuk een overzichtelijke grafiek met onzin cijfers :roll:[/quote:a9d4a5ef64] kom jij dan met wat cijfertjes ipv zo'n loze opmerking te posten! nut ervan is vrij nihil zo :-? je ziet toch wat ik zeg: zoek een andere en ik haal em weg [quote:a9d4a5ef64]De keuze voor de FX5700U-TD is dat een van de nieuwste kaarten is en de 9800Pro is altijd nog 35 euro duurder.[/quote:a9d4a5ef64] en hij begrijpt et nog steeds niet :lol: maja zal wel aan mij liggen :P
Link naar reactie
De keuze voor de FX5700U-TD is dat een van de nieuwste kaarten is en de 9800Pro is altijd nog 35 euro duurder. En voor die 35 euro kan ik nog wat lampjes voor m'n case kopen. Maar wie kan er nu antwoodt geven of ik windows XP van mijn dell computer kan gebruiken. En over de videokaart is genoeg vertelt vertel mij liever of het moederbord het met deze processor het doet.[/quote]
Link naar reactie
en inderdaad de naam van de dvd-brander maakt niet zo veel uit. Maar toch kies ik voor de NEC brander. De lite-on brander die op 8x speed dvd's kan branden kost toch nog 135 eurootjes. en de NEC 109. voor dat geld het ik die cd-brander van ASUS. En ik haal de DVD-ROM speler nog wel uit een andere computer evenals een modem en een firewire kaart. En die videokaart is toch nog wel te overclocken evenals de processor. En dat wil ik toch een heel klein beetje doen. (3000>3200MHz) Even kijken of de tempratuur dan niet te hoog wordt.
Link naar reactie
[quote:f85847b1ba="vdkleijn"][b:f85847b1ba]Misschien is er nog iets te verbeteren. Graag jullie reacties [/b:f85847b1ba][/quote:f85847b1ba] [quote:f85847b1ba="vdkleijn"]De keuze voor de FX5700U-TD is dat een van de nieuwste kaarten is en de 9800Pro is altijd nog 35 euro duurder[/quote:f85847b1ba] [quote:f85847b1ba="vdkleijn"]over de videokaart is genoeg vertelt [/quote:f85847b1ba] [quote:f85847b1ba="vdkleijn"]Maar toch kies ik voor de NEC brander[/quote:f85847b1ba] Als ik misschien mag vragen, waarom vraag je reacties voor eventuele verbeteringen aan je systeem aangezien je toch niks aanneemt. Zowel de Nec als Lite-on zijn goed, persoonlijk vind ik de Lite-on beter. Kleurenkaart absoluut de 9800Pro daar heeft Vandread gelijk in.
Link naar reactie
Oke, de opmerking van genoeg gekletst was niet echt goed maar met opmerkingen bedoel ik dan ook of er FOUTEN in zitten. Dat jullie een 9800Pro beter vinden snap ik ook wel. Het is een goede kaart maar ik wil weten of alles zo gaat werken. In ieder geval bedankt over de opmerkingen over de videokaart. Ik ga er nog even over nadenken. Is het geheugen ook goed voor mijn computer? Ik ga he gebruiken om games te spelen (Max Payne 2, Return To Castele Wolfstein) om op te internetten. Foto's te beheren en te bewerken en wat oude videobanden op DVD zetten. En ik gloof ook wel dat de Plextor een hele goede is maar de NEC is lekker goedkoop.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...