Ga naar inhoud

Koeler


Aanbevolen berichten

[quote:be2132d5c5="Interficior"]Als je het weg wil hebben, wat ik aanneem, zou ik de volgende stappen nemen. 1. Kijk waar het geluid nou vandaan komt. Gewoon de fans in het midden indrukken. 2. Kijk wat er mis is: zit er wat tegenaan, zijn de lagers van slechte kwaliteit. 3. Vervang de onderdelen die lawaai maken, en klaar is B. Jansen.[/quote:be2132d5c5] B. Jansen moet binnenkort toch naar zijn leverancier om de videokaart onder garantie te laten vervangen, dus zal hij ook dit euvel aansnijden.
Link naar reactie
Als je toch ermee terug moet naar de leverancier moet, waarom vraag je het dan hier? Van een afstand is het moeilijk te bepalen welke fan de herrie veroorzaakt, dat moet je toch echt zelf uitvinden. Overigens Interficior: Vind je het niet een beetje link om je vingers op een draaiende fan te leggen? Als je niet precies op het midden drukt dan schiet je vinger zo tussen de fan blaadjes. (en die gaan erg diep je vingers in als je ze in een fan stopt. Scenic20 kan uit ervaring zeggen dat een fanblade van een delta 8cm fan @ 7k rpm bijna tot op het bot in je vingers gaat) Scenic20
Link naar reactie
[quote:dafd014293="scenic20"]Als je toch ermee terug moet naar de leverancier moet, waarom vraag je het dan hier? Van een afstand is het moeilijk te bepalen welke fan de herrie veroorzaakt, dat moet je toch echt zelf uitvinden. Overigens Interficior: Vind je het niet een beetje link om je vingers op een draaiende fan te leggen? Als je niet precies op het midden drukt dan schiet je vinger zo tussen de fan blaadjes. (en die gaan erg diep je vingers in als je ze in een fan stopt. Scenic20 kan uit ervaring zeggen dat een fanblade van een delta 8cm fan @ 7k rpm bijna tot op het bot in je vingers gaat) Scenic20[/quote:dafd014293] Ja, een Delta!!! ik heb geen last van wegschietende vingers, trouwens
Link naar reactie
Ik kan uit ervaring zeggen dat zelfs bij een Delta 80HP op 12V dat nog best meevalt. Een behoorlijke snee, maar tot het bot is zwaar overdreven. Je vinger tegen het midden zetten is overigens een zeer goede manier hoor, dat midden is breed zat om je vinger stevig neer te zetten en je fan kan er over het algemeen ook prima tegen. (niet te lang doen)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...