Ga naar inhoud

MB: Asus A7V266-E wil niet meer.


Aanbevolen berichten

ik heb van een vriend een Asus A7V266-E gekregen als dank voor het inbouwen van zijn nieuwe moederbord :P alleen.. ..nu ik hem in een andere pc in wil bouwen, wil hij niet meer :-? als ik hem aanzet gaan wel keurig de ventilators draaien en begint de harde schijf te "leven" maar ik krijg geen beeld.. ik heb zoveel mogelijk alle onderdelen gecontrolleerd; andere CPU, geheugen, videokaart.. geen allarmerende piepjes ofzo, ik zou haast gaan denken dat het AGP-slot ermee op is gehouden ofzo. :cry: het enige wat ikzelf kan verzinnen is dat het te maken heeft met statische electriciteit. :oops: heeft iemand een oplossing?
Link naar reactie
[quote:8752ab14f6="ieder1"]ik heb van een vriend een Asus A7V266-E gekregen als dank voor het inbouwen van zijn nieuwe moederbord :P alleen.. ..nu ik hem in een andere pc in wil bouwen, wil hij niet meer :-? als ik hem aanzet gaan wel keurig de ventilators draaien en begint de harde schijf te "leven" maar ik krijg geen beeld.. ik heb zoveel mogelijk alle onderdelen gecontrolleerd; andere CPU, geheugen, videokaart.. geen allarmerende piepjes ofzo, ik zou haast gaan denken dat het AGP-slot ermee op is gehouden ofzo. :cry: het enige wat ikzelf kan verzinnen is dat het te maken heeft met statische electriciteit. :oops: heeft iemand een oplossing?[/quote:8752ab14f6] Ik vrees een 00-tje northbridge dood, denk een nieuwe mamaplankje aanschaffen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...