Ga naar inhoud

AMD 64 3200 en compatibel hardware ?


Aanbevolen berichten

[b:a82aae64b9] Heyzz...... Heeft er iemand ervaring met de AMD 64 3200 + en asus K8V deluxe MOBO. Wat zijn de problemen met het installeren van de hardware en dan bedoel ik vooral de DVD fikker en grafische kaart E.D. Moet ik er nog apart speciale drivers D/L bij de desbetreffende harware producenten of is het meeste wel compatibel. Avast bedankt..............Co-tjuh :roll: [/b:a82aae64b9]
Link naar reactie
Ik heb sinds vrijdag een AMD 64 3000 en een Asus K8V deluxe moederbord :D Ik heb totaal geen prob's gehad met het installeren van mijn videokaart, DVD brander, DVD speler e.d. Het enige "probleem" wat ik had was dat ik geen diskette had met daarop de raid drivers voor de configuratie van s-ata schijf... je zou toch verwachten dat een fabrikant dat soort dingen erbij levert (ipv enkel op cd-rom)
Link naar reactie
[quote:a4f360c89c="co-piloot"][b:a4f360c89c] Heyzz...... Heeft er iemand ervaring met de AMD 64 3200 + en asus K8V deluxe MOBO. Wat zijn de problemen met het installeren van de hardware en dan bedoel ik vooral de DVD fikker en grafische kaart E.D. Moet ik er nog apart speciale drivers D/L bij de desbetreffende harware producenten of is het meeste wel compatibel. Avast bedankt..............Co-tjuh :roll: [/b:a4f360c89c][/quote:a4f360c89c]zet je Caps Lock eens uit.
Link naar reactie
[quote:212c3872ed="NaMRorrIM"]Ik heb sinds vrijdag een AMD 64 3000 en een Asus K8V deluxe moederbord :D Ik heb totaal geen prob's gehad met het installeren van mijn videokaart, DVD brander, DVD speler e.d. Het enige "probleem" wat ik had was dat ik geen diskette had met daarop de raid drivers voor de configuratie van s-ata schijf... je zou toch verwachten dat een fabrikant dat soort dingen erbij levert (ipv enkel op cd-rom)[/quote:212c3872ed] Thx..........NamRorrIM.... Hoe is het met windows gegaan , ik neem aan dat je op Pro draait en wat voor een aanpassing moet je met xp doen..??
Link naar reactie
Na de installatie van die raid controller is het installeren van windows (2000 prof idd.) een koud kunstje. Niks bijzonders en geen rare dingen. Na de volledige installatie ff cdtjee van je mobo erin en alle drivers installeren en klaar is kees! Ik ga er vanuit dat je voor xp net zo veel / net zo weinig hoeft te doen. Succes & Plezier!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...