Ga naar inhoud

Radeon met Nforce2?


Aanbevolen berichten

Sommige mensen vertellen mij dat een Radeon niet goed zou werken op een nForce chipsetmoederboard. Ze zeggen daarbij dat nVidia dit express heeft gedaan. Andere zeggen dat dit b*llshit is want dan zouden ze allang door de mand zijn gevallen. Daarna kijrg ik nog het bericht van veel mensen dat idd bij hen de nForce in combo met een Radeon niet lekker werkt? Is dit waar? Ik ga namelijk een 9600XT kopen en zoek een passend moeder board. Ik dacht aan de A7NX met nForce 2. Of kan ik beter een andere kopen.
Link naar reactie
[quote:c89f185302="DarkScribe"][quote:c89f185302="pcguy"]het draait stukken beter als nvidia - nvidia dus gewoon nemen die combinatie, zeg die mensen maar dat ze bij mij moeten komen kijken dat het heel lekker draait die combi[/quote:c89f185302] Mag ik jou vragen waarop jij dat baseert?[/quote:c89f185302] dat baseer ik op dat ik zelf 2 dezelfde pc's heb staan, 1 zit een nvidia kaart in en in de andere een ati (mx 440 en radeon 9200) en die met die ati draait toch echt stukken beter
Link naar reactie
[quote:a7696a65cf="pcguy"][quote:a7696a65cf="DarkScribe"][quote:a7696a65cf="pcguy"]het draait stukken beter als nvidia - nvidia dus gewoon nemen die combinatie, zeg die mensen maar dat ze bij mij moeten komen kijken dat het heel lekker draait die combi[/quote:a7696a65cf] Mag ik jou vragen waarop jij dat baseert?[/quote:a7696a65cf] dat baseer ik op dat ik zelf 2 dezelfde pc's heb staan, 1 zit een nvidia kaart in en in de andere een ati (mx 440 en radeon 9200) en die met die ati draait toch echt stukken beter[/quote:a7696a65cf] Als jij die ervaring hebt, wil dit niet zeggen dat dit zo is. Dit kan ook een combinatie zijn van merk moederbord icm videokaart, of het moederbord of videokaart is niet optimaal ingesteld. Zo zijn er nog veel meer factoren die meetellen. Inprincipe moet elke combinatie videokaart /moederbord gewoon werken, er is niet voor niks een AGP standaard.... :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...