Ga naar inhoud

MSI mobo (2000) wel beeld DEL doet nix


Aanbevolen berichten

Ik heb een PC met een MSI mobo 6A6LMM4AC, AMD 650 Mhz. 2000 Ik kan niet in BIOS > DEL doet nix. Verschillende toetsenborden geprobeerd. (En in JUISTE poort!) Opstarten vanaf diskette is ook niet mogelijk, omdat de bootvolgorde de floppy niet als eerst heeft staan. Heeft iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen?
Link naar reactie
Even wat antwoorden: Ik heb de PC (gebruikt) in reparatie gekregen van een kennis. Of hij in het verleden overclocked is geweest weet ik niet. Ander geheugen zal ik nog even proberen. Een met Windows 98 SE geinstalleerde HD heb ik geprobeerd, maar wordt niet herkend. Na POST pauze/break proberen zal ik ook nog doen. Toetsenbord is niet stuk, doet het prima op andere PC's en ook andere TB's gebeurd er nix. Muis en TB zitten in de juiste poorten
Link naar reactie
Beste mensen, Mobo doet het weer normaal! Op IDE2 zaten 2 CD-roms: een gewone en een brander. Toen ik aan de IDE kabel een verse CD rom hing (en de oude loskoppelde) toen werkte DEL + rest weer gewoon. Kennelijk zat in de ene CD-Rom sluiting waardoor het Mobo blokkeerde. Ik heb een 20 GB HD geplaatst en Windows 98 SE geïnstalleerd en bij MSI de juiste drivers voor de VIA geluids-chip en ik mag zeggen: de zieke is voorspoedig hersteld! Bedankt voor jullie op- en aanmerkingen!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...