Ga naar inhoud

Hardeschijf laten herkennen?


Aanbevolen berichten

Ik heb deze schijf ook, twee zelfs :) Je moet de master schijf aan de laatste aansluiting op je IDE-kabel doen, en de jumper op master zetten (kijk op de sticker op de schijf) De slave zet je op de middelste aansluiting en met de jumper op slave. Als het goed is zou het zo moeten werken. Tenminste, als dit is wat je bedoelt :D Windows Millenium is nou niet bepaald de beste windows die ooit is uitgebracht (coole sig) en het zou van alles kunnen zijn.
Link naar reactie
[quote:b0c7ced8a0="Erik den Toom"]Ik heb deze schijf ook, twee zelfs :) Je moet de master schijf aan de laatste aansluiting op je IDE-kabel doen, en de jumper op master zetten (kijk op de sticker op de schijf) De slave zet je op de middelste aansluiting en met de jumper op slave. Als het goed is zou het zo moeten werken.[/quote:b0c7ced8a0] Ja, dat het ik gedaan, en het wrd in de BIOS herkend, maar windows weergeeft het station niet, hoe moet dat onder windows ME?
Link naar reactie
Probleem is gewoon dat het ding niet gepartitioneerd is en dan kan Windows ME er blijkbaar niet mee overweg. Als je met fdisk eerst een partitie aanmaakt kun je deze vervolgens onder Windows ME gewoon als fat32 formatteren. Mocht de software uit Redmond het voor gezien houden kun je ook even booten met Knoppix en met cfdisk of parted de boel partitioneren en met mkdosfs de partities als FAT formatteren.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...