Ga naar inhoud

Het grote casemod-topic


Aanbevolen berichten

[quote:2f6aa28942="Alexander Online"] P.S. Basxp is nu met een vette mod bezig, zal eens vragen of ie post[/quote:2f6aa28942] Dank je dat je hem mooi vind! :D Die foto's zal ik strax ff via de pc van me broertje proberen... deze PC (van me pa, me eigen ligt dus helemaal uit elkaar..) wil niet meewerken met de camera.... ik edit me post wel :) Basxp P.S. Koen krijgt een eigen Hardware Forum, daar ken ik mss wel ff een Case mod afdeling regelen, waar ik me mod uitleg en foto's op zet als ik verder ben....
Link naar reactie
  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik ben ook nog ff bezig met mn case: [img:b99f7d1026]http://amd.tweakman.net/case/case1.jpg[/img:b99f7d1026] Het gaat om dat gat om die fan, waar ook die tiewraps zitten. Hoe zou ik dat afwerken? Iemand tips? Ik had al iets in mn hoofd, maar tips zijn altijd welkom! :) [edit] Iedereen zal wel denken, wat doet ie moeilijk, maar het is onmogelijk om in de voorkant een blowhole te zagen. Het is zo'n sweex kast, daar zit aan de voorkant een soort van plastic plaatje met daaronder spiegelende 'schubben', zal proberen er een pic van te maken of te zoeken [/edit]
Link naar reactie
Eerlijk gezegd, vind ik die fans maar niks. Vond ze helemaal te gek, totdat na een week of 3 4 iedereen ze had, toen was voor mij de lol er wel af ( wordt zo standaard, maarja dat is mijn mening :wink: ). Dat met UV-verf vind ik wel mooi :D. Ik moet nog even wachten totdat ik (verder kan gaan met) casemodden, want het geld is bij mij erdoor :oops: TO-DO: -router modden: ---[color=violet:35d64eeae5]roze[/color:35d64eeae5] leds erin ipv [color=green:35d64eeae5]groen[/color:35d64eeae5] ([size=9:35d64eeae5] voor de rare mensen: ik ben geen homo (roze) maar dat is mooi, want weinig mensen hebben dat :D [/size:35d64eeae5]) ---alles wat zwart is [color=red:35d64eeae5]v[/color:35d64eeae5][color=yellow:35d64eeae5]l[/color:35d64eeae5][color=red:35d64eeae5]a[/color:35d64eeae5][color=yellow:35d64eeae5]m[/color:35d64eeae5][color=red:35d64eeae5]m[/color:35d64eeae5][color=yellow:35d64eeae5]e[/color:35d64eeae5][color=red:35d64eeae5]n[/color:35d64eeae5][color=yellow:35d64eeae5]d[/color:35d64eeae5] maken (rood-geel) -desktop case modden: ---side windows (aan beide zijkanten) ---afstands bediening, om aan en uit te doen (oke niet echt mod maar toch) ---front(je) transparant maken /[i:35d64eeae5]over een week ofzo komen de foto's[/i:35d64eeae5]/
Link naar reactie
[quote:b75fb8c704="tweakermatt"]Ik ben ook nog ff bezig met mn case: -plaatje- Het gaat om dat gat om die fan, waar ook die tiewraps zitten. Hoe zou ik dat afwerken? Iemand tips? Ik had al iets in mn hoofd, maar tips zijn altijd welkom! :)[/quote:b75fb8c704] Misschien de fan om de onderkant lijmen, met van dat montagekit?
Link naar reactie
[quote:03aa45a1da="Interficior"][quote:03aa45a1da="tweakermatt"]Ik ben ook nog ff bezig met mn case: -plaatje- Het gaat om dat gat om die fan, waar ook die tiewraps zitten. Hoe zou ik dat afwerken? Iemand tips? Ik had al iets in mn hoofd, maar tips zijn altijd welkom! :)[/quote:03aa45a1da] Misschien de fan om de onderkant lijmen, met van dat montagekit?[/quote:03aa45a1da] Ik denk dat je me verkeerd begrijp, ik bedoel, heel dat gat afwerken. Dus ook links en rechts van de fan zodat ik de tiewraps niet meer zie en het gat dicht is :)
Link naar reactie
[quote:90e6b6224d="tweakermatt"][quote:90e6b6224d="Interficior"][quote:90e6b6224d="tweakermatt"]Ik ben ook nog ff bezig met mn case: -plaatje- Het gaat om dat gat om die fan, waar ook die tiewraps zitten. Hoe zou ik dat afwerken? Iemand tips? Ik had al iets in mn hoofd, maar tips zijn altijd welkom! :)[/quote:90e6b6224d] Misschien de fan om de onderkant lijmen, met van dat montagekit?[/quote:90e6b6224d] Ik denk dat je me verkeerd begrijp, ik bedoel, heel dat gat afwerken. Dus ook links en rechts van de fan zodat ik de tiewraps niet meer zie en het gat dicht is :)[/quote:90e6b6224d] Dan haal je toch een stukje ijzer, en dat plak je erachter. Misschien nog even in dezelfde kleur spuiten...
Link naar reactie
[quote:13cf9c5977="tweakermatt"]Mja, kej, dat is een idee, maar toch lijkt het me vrij lastig, niet? Ik d8 meer aan dat schuimspul, hoe heet dat ook alweer? Wat ook wel es aan de binnenkant van een matras/bank zit. Of een plankje zagen en spuiten. Metaal is al weer veel lastiger te bewerken, niet? :) Nog meer ideeen?[/quote:13cf9c5977] Hoezo? Je gaat naar de plaatselijke Krom en duur (Doeland ofzo) dan vraag je: mag ik 2 stukjes metaal van 10 bij 10. Nou, dan heb je dat. Pak je alweer je montagekit. Plak je het ertegenaan.
Link naar reactie
[quote:f1ec6b9025="Interficior"][quote:f1ec6b9025="tweakermatt"]Mja, kej, dat is een idee, maar toch lijkt het me vrij lastig, niet? Ik d8 meer aan dat schuimspul, hoe heet dat ook alweer? Wat ook wel es aan de binnenkant van een matras/bank zit. Of een plankje zagen en spuiten. Metaal is al weer veel lastiger te bewerken, niet? :) Nog meer ideeen?[/quote:f1ec6b9025] Hoezo? Je gaat naar de plaatselijke Krom en duur (Doeland ofzo) dan vraag je: mag ik 2 stukjes metaal van 10 bij 10. Nou, dan heb je dat. Pak je alweer je montagekit. Plak je het ertegenaan.[/quote:f1ec6b9025] Ik heb al een oplossing bedacht samen met mn pa, bedankt voor de tip. Ik post een pic als het af is :)
Link naar reactie
[img:0efca1a4ee]http://amd.tweakman.net/case/case2.jpg[/img:0efca1a4ee] dit is mijn 'casemod' nouja, casemod...ik heb wat fans opgehangen en waterkoeling geinstalleerd bovenij de case heb ik ook nog met de decoupeerzaag een gat gezaagt voor de radiator. wat moet er nog komen: - uv reactive in het water - een stabiele voeding :)
Link naar reactie
Ja, ik kan ook wel wat regelen. (we hebben een eigen server, en de naam was veranderd omdat die ene dus down is, maar we krijgen dinsdag een nieuwe, met 40 GB) 'k Zal nog 2 pics hosten van mijn ding, maar me vriend kon de camera niet stilhouden, dus die laat ik dan maar achterwege. [img:7d7579282b]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/Keesmot2.jpg[/img:7d7579282b] en [img:7d7579282b]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/Keesmot3.jpg[/img:7d7579282b] Ik heb hier nog maar 1,96 gig over :( een maad geleden was het nog 13 gig :) )
Link naar reactie
OFF_TOPIC verwijderd! Als de geposte plaatjes niet zichtbaar zijn dan stuur je een PB naar de poster en ga je het topic niet vervuilen :roll: Interficor, die foto's zijn wel heel erg wazig, kan je niet wat scherpere foto's maken? Ik zou graag nog wat foto's zien van de user's die Water Cooling hebben, vooral met UV reacative vloeistof erg fraai
Link naar reactie
[img:b0093178a0]http://members.lycos.nl/greensnake/Foto%2012.jpg[/img:b0093178a0] Dit is mijn wc setupje, videokaart,northbrigde en processor. Heb nu alleen nog een enermax voeding die ivm instabiele 5v lijn niet geschikt is voor overklokken, maar ik heb een deal met mn broer dat als hij kleurenfans krijgt voor de enermax dat ik zijn antec truepower 350 watt mag 8) Red Dragon; misschien is het een beetje onduidelijk maar mn hp camera wil niet echt en moet het dus met de webcam en die kwaliteit is minder en door het uploaden gaat er een hoop kwaliteit verloren.
Link naar reactie
@Interficior.... http://www.moddershq.net/guides.asp?guideid=12 http://www.viperlair.com/articles/retired/int_antec.shtml Daar staan een goede tuts over hoe je je kabels opruimt.... btw. een (premod ??) raampje en een neon fan vind ik nog geen casemod... Om iets een casemod te noemen moet er wel echt gemod zijn (zoals drives stealthen, binnenkant kast spuiten, kabels opruimen/meshen, ledjes vervangen)... tenminste das mijn mening... enne, kun je de afbeeldingen iets verkleinen, nu gaat de hele lay-out naar de knoppe... :cry:
Link naar reactie
Ik heb alles alleen lekker getiript maar dat werkt ook zeer lekker. verder: - Een venster met een decoupeerzaag - plexiglas erachter - 2 lichtgevende koelers een neon led fan en een bleustorm - een zalman ZM80 CHP - ZM-OP 1 koeler voor zalman [img:0e1e0d66ef]http://home.planet.nl/~wilbr160/kaasmot.bmp[/img:0e1e0d66ef]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...