Ga naar inhoud

Het grote casemod-topic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:3f6f2fc485="turbo-pascal"][mening]Idee is mooi, maar dat teken is zo standaard *gaap* [/mening] EDIT: [b:3f6f2fc485][size=14:3f6f2fc485]FF heel snel een lelijke flashmovie gemaakt[/size:3f6f2fc485][/b:3f6f2fc485] van dat idee van de KittMode...[url=www.freeprogramming.net/stuff/KittModeeffect.gif]Zie hier![/url] Voor het geval dat je het niet snapt :wink:[/quote:3f6f2fc485] Waarvoor moet ik googlen :-? ? Ik denk dat ik een minisiteje opzet, dan kan ik mensen daarnaar verwijzen voor alle info over mijn CaseMod.
Link naar reactie
[quote:965af37a26="iack"]weet iemand een goeie site voor die fan guard te bekijken?! of is het gewoon elke webshop afzoeken?! ik dacht misschien kan je dat ergens vinden[/quote:965af37a26]www.eynstein.nl heeft er een paar. Da's de enige waarvan ik het zo uit m'n hoofd weet. Maar bijna alle winkels die aan casemodding doen, hebben dat wel... //Delectable : Lijpe avatar :D !! En duidelijk te zien dat het een koelkast is :lol: Bij die vorige kon je het neit echt zien (ja ik wrijf het er lekker in, voelt goed he ?)
Link naar reactie
[quote:27b05338f9="turbo-pascal"]Ik dacht dat deze dicht ging....[/quote:27b05338f9] Je kan het je mss niet voorstellen, maar ook moderators hebben een sociaal leven (denk ik) en zijn niet 24/7 on [edit] Zjarl was me net voor :wink: Ik zal het wel ff in het stoute-topics-topic zetten, of iemand m zo snel mogelijk wil sluiten, anders wordt het zo'n zooitje :wink: [/edit]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...