Ga naar inhoud

Het grote casemod-topic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:d074d9858d="Delectable"]je moet ook niet te "streperig" tekenen (je weet wel heel veel kleine streepjes achter elkaar) dat geeft een heel lelijk effect je moet recht lijnen tekenen zonder te onderbreken.[/quote:d074d9858d] Heb ik ook geprobeerd/gedaan maar het leuke is dat voor vrij lange strepen de stift minder donker kleurt.
Link naar reactie
Ik heb een plan om mijn casemod uit te breiden met het volgende : Je plakt al je fanetjes af met bv stof filters langs de binnenkant van je case en dit doe je ook op je cooler van je cpu , chipset en vga kaart Dan monteer je een fanetje op je bodem van de kast met daartussen 4 10cm lange u profieltjes zodat je fanetje 10cm van de bodem staat als je dan de bodem van je pc vol legt met piepschuim boletjes HOOP ik dat deze door de kast vliegen , aldus dat is het plan Nu heb ik daar wel een paar bedenkingen bij en hoop dat julie me daarbij kunnen helpen ? -piepschuim boletjes van een zitzak bv zijn die niet statisch geladen ? -Kan dat problemen opleveren ? denk ik wel he ? -kunnen die boletjes door iets anders vervangen worden ? -kunnen die boletjes nog andere problemen opleveren ? -Mischien moet je nog wat afdekken ? Graag enkele reacties
Link naar reactie
[quote:5a66c711a1="Vandread"]....... die dingen gaan niet continu vliegen.... daar is de kracht van de fans te weinig voor... sterker nog... ze blijven gewoon liggen denk ik :P[/quote:5a66c711a1] IK denk ook dat het effect tegen zal vallen. Ik denk dat ze hooguit een paar cm omhoog zullen gaan (als ze dat al doen...) en dan op de bodem van je kast belanden. Je zou misschien wel een plexiplaat tussen je window en je mobo kunnen doen zodat je in de ruimte daartussen (een aantal cm) een sterke pomp plaatst. Ik denk dat dat beter zal werken.
Link naar reactie
[quote:0716fe92ef="turbo-pascal"]Je zou dan aan elke binnenzijde van je kast, een sterke fan moeten plaatsen. Of je moet fan's hebben die ded hele zijkant(en) bedekken, dan liggen ze nooit stil, omdat ze nerges stil kunnen liggen :D[/quote:0716fe92ef] casefans zijn voor airflow he... niet voor balletjes laten vliegen.... en wedden dat ze ergens stil kunnen liggen of alleen beetje in een hoekje rondjes draaien... :roll: (macdonalds ballenbak niveau hier :P)
Link naar reactie
[quote:78a690e5b6="Vandread"][quote:78a690e5b6="turbo-pascal"]Je zou dan aan elke binnenzijde van je kast, een sterke fan moeten plaatsen. Of je moet fan's hebben die ded hele zijkant(en) bedekken, dan liggen ze nooit stil, omdat ze nerges stil kunnen liggen :D[/quote:78a690e5b6] casefans zijn voor airflow he... niet voor balletjes laten vliegen.... en wedden dat ze ergens stil kunnen liggen of alleen beetje in een hoekje rondjes draaien... :roll: (macdonalds ballenbak niveau hier :P)[/quote:78a690e5b6]Jij je zin: [quote:78a690e5b6="turbo-pascal"] Je zou dan aan elke binnenzijde van je kast, een [b:78a690e5b6]keiharde waaier[/b:78a690e5b6] moeten plaatsen. Of je moet [b:78a690e5b6]waaiers[/b:78a690e5b6] hebben die de hele zijkant(en) bedekken, dan liggen ze [b:78a690e5b6]bijna[/b:78a690e5b6] nooit stil, omdat ze [b:78a690e5b6]bijna[/b:78a690e5b6] nerges stil kunnen liggen :D [/quote:78a690e5b6]
Link naar reactie
Ik weet niet echt of het hier thuishoort (moet ik toch weten :wink: ), maar het gaat hier toch wel eens over fannetjes enzo: Zoals een aantal hier al weten: ik zoek een Delta-fan. Nou is dat opzich geen grote opgave, maar die dingen zijn zo rete-zeldzaam, dat ik er geen 1 dichtbij kan vinden... Ik weet 2 zaken waar ze ze hebben: -www.spacepromotion.nl -www.freezinghardware.nl beide internet-winkels en daar zijn mijn ouders niet echt voorstanders van... Ik heb alle winkels hier in de buurt afgebeld en GEEN ENKELE kan een Delta-fan bestellen. :roll: (ik wist wel dat mensen zoals mij zeldzaam waren, maar ik had toch gehoopt dat er soortgenoten waren) Ik heb echt heel erg goed gezocht en niets in de buurt kunnen vinden of zelfs maar een zaak die ervan gehoord heeft. Google, T.net, GoT, nog eens met Google... Het gaat om een Delta FFB-0812EHE 80x80x38 mm 12 Volt 0.90 Ampère 5700 RPM 80.16 CFM 20.63 mmH2O 52.5 dB(A) Kan iemand mij helpen? Ik woon in een dorpje dat ongeveer 25km ten zuiden van Utrecht ligt. Ik zou het fijn vinden als ik hier ergens in de buurt een shop was waar die te vinden is. Of weet iemand nog behalve die 2 die ik genoemd had nog meer (online) shops waar deze dingen te vinden zijn... Harstikke bedankt!!!!!!!!!! :) :) :) :) [size=7:ec8f23fd89]En al heeft iemand er eentje over: te koop?[/size:ec8f23fd89]
Link naar reactie
ik bestel me zooi altijd gewoon pa ik heb nieuwe hdd besteld, oh mooi. tis me eigen geld dus k mag er mee doen wat k wil. heb me case zilver gespoten, maar tis nog niet mooi ivm haperende spuitbus, ga morgen nieuwe halen, dan licht schuren en nog een keer goed er over. pics kan ik niet posten omdat me pa de cam mee heeft. grtz noepzor
Link naar reactie
[quote:f13ec7463a="Alexander Online"]Ik ben al over de schrik van het overlijden van mn CPU heen, maar om mn ouders te zeggen dak een nieuwe moet kopen zie ik tegen op, al dat gezeur :wink: Ik had wel ff fegoogeld, maar een delta fan, is dat een driehoekige fan ofzo of eenmerk?[/quote:f13ec7463a] Das een merk :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...