Ga naar inhoud

Windows XP


Aanbevolen berichten

[quote:f2b083183f="humpf007"]tja, wat zullen we zeggen ? volgens mij post je regelmatig vragen en zoals vaak ben je onvolledig......... Syteemspecs......... Warmte probleem, na hoelang loopt ie vast ? virus ? wat geeft ie aan of loopt ie gewoon "vast" ? Volledig zijn graag, wij willen je graag helpen !!!![/quote:f2b083183f] Legale versie? Zo ja, dan moet er met wat meer gegevens uit te komen zijn. Illegaal? Tsja...
Link naar reactie
[quote:135195761e="PCMASTER086"]Volgens mij is hier een ander forum voor... :-?[/quote:135195761e] dan weet je vast ook wel dat er een plekje is waar je dit even kan melden zodat een mod die online is hem even kan verplaatsen.. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=110418 over het probleem. hij loopt zomaar vast zeg je? duid misschien toch op een foutje tijdens windows install misschien, of evt een mobo (of andere driver) probleem.. wat je evt kan doen, is gewoon windows nog een keer installeren, aangezien het een fresh install is zul je toch niet veel gegevens verliezen, dus ik zou daar gewoon voor gaan, is de kortste klap tenslotte, want we kunnen wel gaan gissen wat het probleem is, maar daar komen we toch niet echt uit als je weinig tot geen gedetailleerde info geeft over de rest van je pc..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...