Ga naar inhoud

Wat voor koeler is dit ? (naam type)


Aanbevolen berichten

[quote:ae57d101f2="turbo-pascal"][quote:ae57d101f2="R-bin"]Ze noemen dat trouwens een flower heatsink.[/quote:ae57d101f2] Dat zocht ik. Thanx ! Is dit een veel gebruikte koeler ? (dat idee, zo half rond)[/quote:ae57d101f2] zalmann is idd de enige die dit principe gebruikt voor hun coolers.. het is een gewaagd design, maar werkt zeker wel goed. heb er zelf ooit ook eens eentje gehad.. btw, zou die heatsink ook eens even goed doorblazen als ik jou was, hij zit echt helemaal vol met stof he :wink:
Link naar reactie
[quote:ade0d5d2aa="turbulence"][quote:ade0d5d2aa="turbo-pascal"][quote:ade0d5d2aa="R-bin"]Ze noemen dat trouwens een flower heatsink.[/quote:ade0d5d2aa] Dat zocht ik. Thanx ! Is dit een veel gebruikte koeler ? (dat idee, zo half rond)[/quote:ade0d5d2aa] zalmann is idd de enige die dit principe gebruikt voor hun coolers.. het is een gewaagd design, maar werkt zeker wel goed. heb er zelf ooit ook eens eentje gehad.. btw, zou die heatsink ook eens even goed doorblazen als ik jou was, hij zit echt helemaal vol met stof he :wink:[/quote:ade0d5d2aa] Blazen helpt niet echt. Een stofzuiger wil ook niet echt. Dustoff 360 werkt daarentegen perfect. [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=12896&productType=1]Dustoff[/url] Te koop dus bij de MyCom. 't Werkt echt heerlijk.
Link naar reactie
[quote:e440cb186b]Blazen helpt niet echt. Een stofzuiger wil ook niet echt. Dustoff 360 werkt daarentegen perfect. [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=12896&productType=1]Dustoff[/url] Te koop dus bij de MyCom. 't Werkt echt heerlijk.[/quote:e440cb186b] daar ga je toch ook geen geld aan uitgeven :o even met een simpele compressor oid en al het stof vliegt je om de oren, doe ik zelf ook wel eens, en is echt ideaal... of even zo'n busje ''omgekeerde lucht'' halen bij de plaatselijke office supply winkel.. (als er geen mycom store in de buurt zit)
Link naar reactie
[quote:2cb5a1b26c="turbulence"][quote:2cb5a1b26c]Blazen helpt niet echt. Een stofzuiger wil ook niet echt. Dustoff 360 werkt daarentegen perfect. [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=12896&productType=1]Dustoff[/url] Te koop dus bij de MyCom. 't Werkt echt heerlijk.[/quote:2cb5a1b26c] daar ga je toch ook geen geld aan uitgeven :o even met een simpele compressor oid en al het stof vliegt je om de oren, doe ik zelf ook wel eens, en is echt ideaal... of even zo'n busje ''omgekeerde lucht'' halen bij de plaatselijke office supply winkel.. (als er geen mycom store in de buurt zit)[/quote:2cb5a1b26c] Ik heb geen compressor staan hoor!
Link naar reactie
[quote:e4febfd16a="Delectable"]Plus een compresssor is wel even tien keer duurder!!![/quote:e4febfd16a] Maar ik denk wel dat iedereen een stofzuiger heeft staan en een klein kwastje, denk je niet :roll: :wink: Ik zou het idd maar es ff grondig schoonmaken. Wat voor proc zit er eigenlijk onder? Heb je een extreem goede airflow? :)
Link naar reactie
Ik heb er een AMD 1ghz onder. Hij is zo stoffig, omdat hij al weken stilstaat, achterin de kast (kapot...). Weet niemand wat een föhn is ? (oke wordt heet, maar blaast wel harder dan wat dan ook ( heb mijne lekker opgevoerd, zodat mijn haar sneller droog is :D ) Afijn. En dan nu een lekkere kutvraag : WTF is airflow ? Luchtstroom door me case ? ( ben niet echt een tweaker, heb dan ook mijn AGP-slot en 2 PCI-sloten kapotgeblazen HAHAHA :lol: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...