Ga naar inhoud

welk type geheugen voor mijn moederbord?


Aanbevolen berichten

Ik heb een asus p4g8x en heb één pc2700 ddr333 geheugenmodule erinsteken ik heb geen problemen gehad... Ik heb eigenlijk 2 vragen (ik zal ze zo duidelijk mogelijk proberen te stellen) Haalt mijn moederbord voordeel uit mijn pc2700 ddr333 geheugen omdat mijn moederbord enkel pc2100 en pc1600 aangeeft? Aangezien mijn moederbord dualchannel ddr ondersteund, gaat dit dan ook werken met 2x pc2700 ddr 333 geheugen? specificaties moederbord: http://www.digital-daily.com/motherboard/asus-p4g8x
Link naar reactie
Je geheugen draait nu gewoon op de snelheid van pc2100. Je haal er geen voordeel uit tenzij je ga overklokken aangezien je geheugenbankjes gemaakt zijn om op een hogere snelheid te lopen. Als je nog een geheugenmodule er bij koop dan heb je volgens mij gewoon geheugen wat dual channel loopt op de snelheid van pc2100 :)
Link naar reactie
idd, hij loopt dan hooguit op 2100. Voor eventuele toekomstige computer upgrades kan 333 (2700) wel handig zijn, maar als je dan toch wat verder vooruit kijkt zou ik 400 (3200) geheugen nemen zodat je zeker weet dat je goed zit, dit kost niet zo heel veel meer. Maar zolang je met dit moederbord werkt loop je dus hooguit met 2100, ook met 333 of 400 geheugen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...