Ga naar inhoud

Chieftec , een praktische kast ?


Aanbevolen berichten

[quote:d2968adff9="Vandread"][quote:d2968adff9="bvvelde"]Ha, 20 kilo...is dat inclusief de hardware ? Mijn huidige kast, waarvan ik het merk niet weet, is maar lieft 44 kilogrammen (met de hardware ingebouwd) en dat is een [u:d2968adff9]MIDI-tower[/u:d2968adff9]. Het is wel een degelijke kast...dat wel :lol: [/quote:d2968adff9] een midi tower die 44 kilo weegt?!!?! dat lijkt me sterk :-? mijn kast alleen weegt 20 ofzo met hardware 23,5 kilo 4 hdd's (2 in swapbays) 2 cdroms en flink wat toeters en bellen... zo die 44 kilo zou zijn is het niet standaard... P.C. soms ofzo? :lol:[/quote:d2968adff9] De kast alleen zit al tussen de 30 a 35 kilo's...allemaal van dat dikke staal. Het moederbord zit vast op een grote plaat in een rail/schuifsysteem. Daarmee kan je het mobo uit de kast 'sliden/schuiven' zonder dat je alles moet loskoppelen. Verder zitten er 2 hd's, 2 cd-rom/branders in en de nodige uitbereidingen (naast agp, 4x pci, 2x isa en 1 bracket). Toegeven dat het best vol zit en niet ideaal is om een dergelijk systeem (prestaties / gedeelde bandbreedte) toetepassen, maar....hé....ik ken niet zonder :D [quote:d2968adff9="Red Dragon"] Ziet er netjes uit HJS, kan je bij mij thuis me kast ook even opruimen Die 90 graden gemonteerde hdd brackets vind ik wel wat hebben, goed idee voor als ik een BTX kast ga kopen volgend jaar. [/quote:d2968adff9] Komt die BTX standaard snel ? en zo ja, is de verandering dan zo groot dat atx-kast niet meer compatible is ?
Link naar reactie
[quote:a5724a6a0e="bvvelde"] [quote:a5724a6a0e="Red Dragon"] Ziet er netjes uit HJS, kan je bij mij thuis me kast ook even opruimen Die 90 graden gemonteerde hdd brackets vind ik wel wat hebben, goed idee voor als ik een BTX kast ga kopen volgend jaar. [/quote:a5724a6a0e] Komt die BTX standaard snel ? en zo ja, is de verandering dan zo groot dat atx-kast niet meer compatible is ?[/quote:a5724a6a0e] Of BTX snel komt... Het zal denk ik wel binnen een jaar op de markt zijn, maar of het ook snel 'ingeburgerd' is weet ik niet. De ATX standaard gaat toch alweer een tijdje mee en ik denk niet dat dat eensklaps veranderd is. Maar voorspellen is heel moeilijk :wink: De veranderingen zijn idd vrij groot. En volgens mij zijn ATX en BTX niet uitwisselbaar (goed voor de portemonnee van de fabrikanten). Bij BTX is vooral gedacht aan de mogelijkheid voor een goede airflow, wat bij de steeds warmer wordende procs wel nodig is :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...