Ga naar inhoud

Niet té warm ?


Aanbevolen berichten

[quote:3ee3e1c126="Duketheboss"]Heyzzz .... Mijn processor (AMD Duron 1.4 Ghz) wordt 40 graden als ie 2 uurtjes draait. Is dit niet te warm ? dit is overigens mijn cpu cooler : Arctic Copper Silent.[/quote:3ee3e1c126] is harstikke super netjes, je kunt hem overklocken daar is ie nog koel genoeg voor (wel opletten op temps dan)
Link naar reactie
[quote:932abf4013="Bitje"]Een temp. van 35 gr. zou ik ook wel willen, maar daar zie ik absoluut geen kans toe. Mijn proc. draait nu op ca. 57 gr. AMD-athlon 2000 XP. Hoe krijg je een proc. op 35 gr.?[/quote:932abf4013] Ik zou zeggen. Zet er een compressor op :lol: Ik heb thuis in een PC water koeling zitten, en daar is mijn AMD Athlon XP 2400+ @ 3200 34 graden :wink:
Link naar reactie
[quote:309b1042d5="FTPserver"]Ik heb thuis in een PC water koeling zitten, en daar is mijn AMD Athlon XP 2400+ @ 3200 34 graden :wink:[/quote:309b1042d5]mijn 2500+@3300+? op 2300 mhz is 36 graden idle :wink: met luchtkoeling :wink: op standaard snelheden en normale voltages krijg ik hem zelfs op 31 idle :o edit: ff iets on-topics erbij :P ik heb dus een groot thermalright blok (slk-900u) en daarop zit een 92 mm papst fan. verder heb ik 5 papst case-fans en de standaard chieftec case-fan...totaal 6 dus. dit allemaal in een chieftec big tower sommige procs worden gewoon heter als de andere.... de barton staat er redelijk bekend om dat hij gemakkelijk gekoelt word....maar met extreme koeling krijg je het altijd wel omlaag
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...