Ga naar inhoud

Niet té warm ?


Aanbevolen berichten

Heyzzz .... Mijn processor (AMD Duron 1.4 Ghz) wordt 40 graden als ie 2 uurtjes draait. Is dit niet te warm ? dit is overigens mijn cpu cooler : Arctic Copper Silent. :) ps: ik heb mijn amd pas een paar dagen eerst had ik een p3 maar dat wisten jullie denk ik nog wel :P Ik ben een paar weekjes weggeweest maar kben der weer :D
Link naar reactie
Ik draai hier ook met mijn 'oude' pc met een thunderbird 800mhz. Deze is stressed gemiddeld 65 - 67 graden bij een case temp. van ongeveer 42 - 43 graden. Ook bij die temps loopt alles nog stabiel. Dus 40 graden is absoluut niet teveel. Mijn case temp. van >40 graden is niet helemaal gezond, maar extra ventilatoren maken geluid, en dat kan ik 's nachts in de slaapkamer niet gebruiken. Scenic20
Link naar reactie
[quote:fb21ba64e6="Interficior"][quote:fb21ba64e6="Struisvogel"]hoe meet je je temp van je proc?? en hoeveel moet een p4 3.06 upgdr naar 3.2 zijn[/quote:fb21ba64e6] Je kan een thermometer tussen de koelribben stoppen, maar je kan het met veel programma's aflezen, zoals Aida32. www.aida32.hu[/quote:fb21ba64e6] met thermometer tussen de ribben wil niet goed, omdat deze gekoeld wordt door de airflow, je moet dan een thermometer tegen je core houden, mar of dat goed gaat weet ik niet
Link naar reactie
[quote:402242f77b="NoepZoR"][quote:402242f77b="Interficior"][quote:402242f77b="Struisvogel"]hoe meet je je temp van je proc?? en hoeveel moet een p4 3.06 upgdr naar 3.2 zijn[/quote:402242f77b] Je kan een thermometer tussen de koelribben stoppen, maar je kan het met veel programma's aflezen, zoals Aida32. www.aida32.hu[/quote:402242f77b] met thermometer tussen de ribben wil niet goed, omdat deze gekoeld wordt door de airflow, je moet dan een thermometer tegen je core houden, mar of dat goed gaat weet ik niet[/quote:402242f77b] Ik heb zowel een sensor tegen mijn core aanhangen als de sensor op mobo. Grappige is dat de mobo sensor minstens 5 graden warmer aangeeft.. 65 graden haal ik op warme dagen (zoals hier afgelopen weken) makkelijk.. Met office applicaties blijft ie daar stabiel onder, maar als ik ga gamen word ie soms instabiel (met name bij NFSU). Kast temp word al gauw 40 graden (niet gek als kamer zelf 35 is)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...