Ga naar inhoud

computer sluit af zonder waarschuwing


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand me een goede tip kan geven bij het volgende probleem.. Al een tijdje sluit m'n pc regelmatig af, zonder waarschuwing of iets wat daar op lijkt. Vaak flikt ie me dit terwijl ik een spel aan het spelen ben (en kazaa op de achtergrond meedraait). Mijn eerste gedachte gaat dus uit naar m'n videokaart.. Bij m'n vorige pc had ik dit probleem namelijk ook, en het enige onderdeel wat van de oude pc naar de nieuwe is overgezet... is de videokaart. Ik gebruik een NVIDEA GeForce4 MX 440 (versie 1.4.1). Ik heb met SiSoftware Sandra Pro een 'burn-in' test gedaan, en alle resultaten waren positief (de computer lijkt dus helemaal in orde), maar het enige wat niet getest kan worden is de videokaart. Heeft iemand een goede tip, weet je waar het aan ligt, of ken je misschien een programma om je videokaart te testen?? Bij voorbaat dank!!
Link naar reactie
wat meer info zou wel even wat handig zijn. en uhmm, blaster virus? die geeft volgens mij wel een waarschuwing. maar updates zouden in ieder geval wel handig zijn en niet crossposten aub, het blijft een rare gewoonte :s als je denkt dat dit het verkeerde forum is, vraag dan even een modje of het verplaatst kan worden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...