Ga naar inhoud

overclocken pIII???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik hoop niet dat ik nu op iemands tenen ga staan, maar kun je niet beter beginnen met uitzoeken hoe je pc daadwerkelijk in elkaar zit? Ik bedoel, je stelt nu vragen over overklokken terwijl ik ook al een paar posts van je ben tegengekomen waaruit blijkt dat je niet zoveel verstand hebt van computers, als ook posts waarin je toegeeft nog "een noob" te zijn. Volgens mij neem je nu namelijk teveel hooi op je vork en wil je iets doen waarvan je de mogelijke gevolgen niet goed inziet. Nogmaals, ik probeer je niet te ontmoedigen of af te zeiken. Enkel te behoeden voor mogelijke problemen al dan niet met de nodige fiscale gevolgen.
Link naar reactie
nou nou, lekkere reactie hoor. Het laatste wat wij hier willen is jouw Pc mollen of tenminste het aanmoedigen ertoe. Overklokken is zeker niet voor beginners die niet weten hoe bijvoorbeeld een bios werkt. Lees eerst de faq eens, kijk even op andere websites naar nog meer informatie over overklokken, bekijk eens je bios en zijn mogelijkheden. Zijn er dan nog dingen die je niet begrijpt, kun je gerichte vragen stellen waarop je dan ook gerichte antwoorden krijgt. Zo werkt het hier. We willen je niet afzeiken of voor gek zetten, we willen je juist helpen, hou dat in je achterhoofd. Het laatste wat wij willen is je verkeerde informatie geven. Echter, op globale vragen krijg je vaak globale antwoorden..........
Link naar reactie
We zeiken je niet af, we benadrukken alleen ff de feiten. Als je niet weet hoe je moet overklokken, doe het dan niet. En in principe is alles overklokbaar, als het maar ondersteund word. Een proc is altijd over te klokken, als het mobo maar de mogelijkheid daarvoor heeft!!! Dus check je bios en je weet het, of is dat te moeilijk? :-? En ik denk dat het moeilijk gaat, je moet wel goed PC133 SD-reepje hebben, want als je gaat overklokken moet dat met je fsb en die is al 133MHz :(
Link naar reactie
Nee, maar als je niet weet hoe het werkt, zou ik het afraden te doen. (spreekt uit ervaring :lol: ) Dus check je bios en kijk of die de mogelijkheden heeft. Anders moet je met jumpers overklokken, maar dit lijkt me niet mogelijk omdat je al een fsb hebt van 133MHz. Als je je bios gecheckt heb, praten we verder.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...