Ga naar inhoud

Herinstalleren met w98se


Aanbevolen berichten

Mijn computer heeft zoveel kuren, dat ik hem schoon wil herinstalleren. Ik ben voornemens de c:partitie helemaal schoon te maken en overnieuw te beginnen. Een eerder poging was geen groot succes omdat ik niet alles in de juiste volgorde heb gedaan. Wat gegevens: Moederbord Ga-7dxe met AMD 761+686 AGPset GeForce4 ti met 128 mb AC97 steroesound(onboard) Lit-On 16x DVD Lite-on 40X12X48X cd –rewriter Neovo F17 TFT lcd scherm. Ik ga hier windows98se op zetten. In velke volgorde moet ik nu de drivers installeren? Ik heb AMD AGP miniport voor het moerdebord, Point of View voor de grafischekaart, een driver voor de LCD monitor en een voor de dvd en de brander. Graag goede raad en alvast bedankt Frans
Link naar reactie
Alles zal niet zoveel problemen geven. Alleen moet je wel effe meer weten van je moederbord. Welk merk is dit bijvoorbeeld? En volgende stappen zijn: Geforce installeren met omega drivers ([url]www.omegacorner.com[/url]) Directx 9.0b installeren. Drivers voor cd-brander en dvd-rom zitten wel bij windows. Het zelfde geld voor de monitor. En dan moet je alleen even weten welk merk moederbord je heb zodat de chipset en geluid drivers van het moederbord kan downloaden van de site van de fabrikant. En dan moet alles het weer doen, normaal gesproken :wink:
Link naar reactie
Ik had ze ook niet op volgorde gezet maar als je dat wil hier de volgorde: [list:e67cc106c3]Chipset moederbord installeren (gelijk ook het geluid) Directx 9.0b installeren omega drivers installeren voor videokaart[/list:u:e67cc106c3]Nu zou alles het horen te doen :wink: De rest van de onderdelen hoort het gewoon meteen goed te doen :D (dan bedoel ik; cd-brander, dvd-rom en beeldscherm) Je moet alleen wel effe opzoeken welk merk moederbord je hebt om de drivers voor je moederbord van de site te downloaden. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...