Ga naar inhoud

goede koeler


Aanbevolen berichten

ik weet niet of de X koeler goed is :lol: ... nogmaals kijk eens in je duron topic daar staat in hoe je dat plaatje goed moet linken of geef de gehele link op van je koelblok of geef de naam..... (misschien ook een idee om je eigen posts te checken of ze goed zijn met VOORBEELD ipv OK :roll: en probeer es reviews te zoeken in google review+naam koeler in google doet wonderen ;)
Link naar reactie
plaatje van detonate: [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=42500&productType=1&sectionID=141]hier[/url] Voor de rest sluit ik me bij Vandread aan :) [edit] Weet je zeker dat je naar MyCom gaat? Aluminium is met 1 L, MyCom doet het met 2 :P Daarnaast is alu nou niet bepaald het beste koelmateriaal. Beter een koperen koeler scoren, ook al istie duurder. Ga je op de lange termijn veel meer plezier van hebben... Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
[quote:2f055955ad="Keepitcold14"]wat dachten jullie van deze coolers? - SP432B5 EasyStream IV - SP420B8-2 CopperStream II - Coolermaster JET 4 - CNPS7000A-Cu voor een intel welliswaar![/quote:2f055955ad] dat past nooit van ze leven zonder moeilijk doen.... vrij nutteloos he om INTEL p4 koelers te posten bij iemand die een AMD koeler nodig heeft....
Link naar reactie
[quote:03f5c343e3="detonate"]maar ik wil mn duron flink overclocken dus hij moet goed koelen vandread:waar kan je die spire whisperrock 3/4 kopen en graag foto's[/quote:03f5c343e3] whehe als je echt wilt overclocken en je wilt misschien bij mycom kopen kies dan bijvoorbeeld de Cooler Master Aero 7+ (25 euro) [img:03f5c343e3]http://www.mycom.nl/f2/images/products/44978mcl.jpg[/img:03f5c343e3] dus vraagje: wat is je budget ^_^ [quote:03f5c343e3="Keepitcold14"]ja sorry, ik wou alleen ff jullie mening weten over die cpu coolers![/quote:03f5c343e3] blijf ff lekker in je eigen topic bijdehand, dit is niet echt netjes he!!!
Link naar reactie
[quote:aa742da058="detonate"]die ziet er inderdaad whehe uit maar mn budget rijkt niet moet nl nog een mobo en een int geheugen kopen :x[/quote:aa742da058] die aero 7 cooler is 25 euro, en dat valt niet in je budget? en je wil je duron ook nog eens flink overclocken? dus voor een dubbeltje op de 1e rang zitten met een budget voor een cooler onder de 25 euro :lol: zou toch eerst mn licht eens op doen wat betreft coolers. ze zijn noodzakelijk voor je hardware, en als het al niks mag kosten, dan kun je OC'en ook wel vergeten.. spaar anders lekker nog een maandje door ofzo, en koop dan een echte cooler...
Link naar reactie
[quote:90d183b5a6="detonate"]ik heb een nieuwe gevonden t is een iglo koeler en is volgens de site geschikt voor overklockers en voor een athlon3200+ en hij kost maar 9 euro 8) [img:90d183b5a6]http://www.glacialtech.com/new/2460N3.jpg[/img:90d183b5a6] duss is dit wat[/quote:90d183b5a6] zou ik niet doen... dat ie voor OC'en is kan iedereen wel vermelden, dat ze dit nog durven te vermelden bij een aluminium cooler is ook erg gedurft, en dat kunnen ze echt niet klaar maken met zon coolertje... luister nou toch eens naar het advies wat al gegeven is, wil je OC'en dan is een goeie heatsink/cooler combo een pre, dus loop dan ook met een grote boog om zulk soort brakke coolertjes heen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...