Ga naar inhoud

videobewerking


Aanbevolen berichten

:( mijn config. is mobo k7s8x asrock met een amd 2800+ proc. en een ati radeon 9800 videokaart. nou wil het gebeuren dat bij het maken van een video-cd met pinnalcle 8.3 de computer ineens uitgaat dus de stroom eraf, en na een minuut of 10 kan ik hem weer opstarten. mij voeding is 350 watt wie weet wat dit kan wezen. m.vr.gr. t.teunissen
Link naar reactie
[quote:536e931811="Ruudfeen"]Check je temperaturen eens, grote kans dat het daaraan ligt[/quote:536e931811] Misschien is je voeing een beetje dood. Heb je toevallig niet een andere voeding liggen, en dan moet je die eens proberen. Kijk anders eens in de bios, en kijk dan eens naar de temperatuur. Heb je toevallig ook een reeks CD-rom spelers en harde schijven etc. erop zitten? Misschien dat de voeding dan toch nog overbelast is. Ik heb zelf ook een 350 watt voeding, en die is er ook wel eens mee uitgescheden door er teveel op te zetten. Check dus eens je voeding.
Link naar reactie
[quote:81ae9fbd3a="t.teunissen@hccnet.nl"]waar kan ik de temp. nakijken tijdens het proces[/quote:81ae9fbd3a] Wat je het beste kunt doen is een tooltje ala CPUcool downloaden, www.podien.de en vervolgens met CPUburn even 20 minuuten stressen en dan de temperaturen en de waardes van de 3V, 5V en 12V lijn in de gaten houden met CPUcool. De meetingen kun je dan hier posten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...