Ga naar inhoud

Betrefende rode en groene led's op mobo abit NF7


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe pc geboud met de volgende inhoud. Mobo Abit NF7 512 mb ddrram 400 hrz Ati radeon 9200 se AMD athlon 2200+ 160 GB 7200 tpm Win prof nl met sp 1 en alle beschikbare updates Het systemm werkt op zich prima aleen het geheugen werkt niet op volle snelheid maar dat is mij verteld dat dat met de procesor te maken heeft. Maar als ik in de pc kijk zit onderaan het Mobo twee ledje's eeen brand er groen en een rood nu weet ik dat rood waarscijnelijk op een fout duid maar ik kan in de handleiding die bij het Mobo geleverd word niet een aanduiding vinden wat het betekend en wat er dan fout is. Is er iemand die mij kan helpen met deze aan duiding. Bedankt alvast.
Link naar reactie
[quote:edfae58106="biker69"]Maar als ik in de pc kijk zit onderaan het Mobo twee ledje's eeen brand er groen en een rood nu weet ik dat rood waarscijnelijk op een fout duid maar ik kan in de handleiding die bij het Mobo geleverd word niet een aanduiding vinden wat het betekend en wat er dan fout is. Is er iemand die mij kan helpen met deze aan duiding. Bedankt alvast.[/quote:edfae58106] is geen fout hoor :wink: als ie uitstaat blijft het ledje ook rood. dat betekend dat er spanning op het bord staat. als je de pc inschakeld blijft de rooie ook branden (staat spanning op) en de groene betekend dat ie door de post heen is..
Link naar reactie
[quote:a1092b6849="turbulence"][quote:a1092b6849="biker69"]Maar als ik in de pc kijk zit onderaan het Mobo twee ledje's eeen brand er groen en een rood nu weet ik dat rood waarscijnelijk op een fout duid maar ik kan in de handleiding die bij het Mobo geleverd word niet een aanduiding vinden wat het betekend en wat er dan fout is. Is er iemand die mij kan helpen met deze aan duiding. Bedankt alvast.[/quote:a1092b6849] is geen fout hoor :wink: als ie uitstaat blijft het ledje ook rood. dat betekend dat er spanning op het bord staat. als je de pc inschakeld blijft de rooie ook branden (staat spanning op) en de groene betekend dat ie door de post heen is..[/quote:a1092b6849] Ik heb ook zo'n soort moederbord, maar dan heb ik een groen, orange, rood ledje erop zitten, en de groene blijft altijd aanstaan (zolang er spanning opzit), en de orange als het een beetje te warm word, en de rode als er fouten zijn. IK denk zelf dat dat bij jou ook zo ONGEVEER is. Als ik zo naar dat plaatje kijk wat MSI stuurde, dan zie ik daar ook geen LEDjes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...