Ga naar inhoud

Laptop >> defecte batterij


Aanbevolen berichten

[quote:1517210cda="olivier"]Ik heb een IBM A22m laptopje van het werk. Na een herinstallatie met w2k sp4 blokkeert constant de laptop. Dus bij het booten of wanneer hij reeds het bootproces voorbij is blijft de muis hangen en zit alles vast. Nu heb ik de batterij vervangen en het is gedaan met blokkeren? Hoe kan dit?[/quote:1517210cda] Was de nieuwe batterij die je erin hebt gedaan van een ander model? Als je alleen de batterij hebt vervangen, lijkt het me idd dat het daaraan zou hebben gelegen...
Link naar reactie
[quote:4ec7a1b1f8="carlobernardini"][quote:4ec7a1b1f8="olivier"]Ik heb een IBM A22m laptopje van het werk. Na een herinstallatie met w2k sp4 blokkeert constant de laptop. Dus bij het booten of wanneer hij reeds het bootproces voorbij is blijft de muis hangen en zit alles vast. Nu heb ik de batterij vervangen en het is gedaan met blokkeren? Hoe kan dit?[/quote:4ec7a1b1f8] Was de nieuwe batterij die je erin hebt gedaan van een ander model? Als je alleen de batterij hebt vervangen, lijkt het me idd dat het daaraan zou hebben gelegen...[/quote:4ec7a1b1f8] De nieuwe batterij was inderdaad van hetzelfde merk. Dat weten we dan ook weer...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...