Ga naar inhoud

koelpasta op koeler


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe koeler gekocht en daar zit van die pasta op moet ik dat er op laten zitten en op de processor plaatsen of er afhalen en een beetje nieuwe pasta op de processor doen en jullie hadden het ook over de core wat is dat en waar zit dat bij een amd duron 1.6 en hoe moet je daar de pasta op doen alvast bedankt :roll:
Link naar reactie
[quote:6bcd5a80ac="detonate"]ik heb een nieuwe koeler gekocht en daar zit van die pasta op moet ik dat er op laten zitten en op de processor plaatsen of er afhalen en een beetje nieuwe pasta op de processor doen[/quote:6bcd5a80ac] als je normale koelpasta hebt, zou ik die andere er maar afhalen, en normale pasta gebruiken.. die kauwgomplak die ze er altijd tussen drukken, daar ben ik persoonlijk dus niet echt gek op.. gewoon even weghalen met wat wasbenzine, even met een vochtige doek droogmaken. klein korreltje pasta, ten grootte van een korreltje rijst op de core (dat vierkantje dus) smeren. even met een ouwe bankpas of je visacard de pasta gelijkmatig netjes over het vierkantje heen smeren (niet de hele CPU he) en dan de cooler er overheen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...