Ga naar inhoud

Nieuwe computer...


Aanbevolen berichten

Ik had al een topic geopend over het upgraden van men pc... Maar nou ben ik van plan wat geld te gaan verdienen met een baantje zodat ik een goede systeemkast kan kopen... Nou is aan jullie de vraag... Is dit systeempje wat: http://members.lycos.nl/daanproductions/pc-kast.gif [b:261e8b7a5e]???[/b:261e8b7a5e]
Link naar reactie
XP 3200-- 220 euro a7n8x-x-- 70 euro 2x PC3200 -- 150 euro radeon 9600- 120 euro floppy------ 15 euro kastje------ 40 euro DVD-------- 40 euro HD--------- 80 euro totaal; 735 euro... nou, en dat zij al de allerlaagste prijzen genomen uit de pricewatch, dus ik zou hier idd ook even mee oppassen.. ken de zaak helemaal niet, en er zit echt niet zoveel marge op alles, dat ze zo ongelofelijk goedkoop kunnen zijn... zou er een beetje mee oppassen, want je er is niks over te vinden op de tweakers pricewatch, en ze bestaan toch al 3 jaar, zoals ze vermelden bij ''wie zijn wij?'' dan vraag ik me af, is er dan nog NOOIT iemand geweest die hier iets gekocht heeft, en er ervaringen mee heeft. persoonlijk ging ik toch voor de gerenomeerde bedrijven die veel actiever zijn, ook op het gebied van gebruikerservaringen, want er zijn de wereld aan internetshops, maar niet allemaal leven ze hun regels evengoed na...
Link naar reactie
Persoonlijk hou ik er rmeer van om zelf naar computerwinkels toe te gaan. Dan heb je in ieder geval persoonlijk contact, je weet waar je je garantie eventueel kan halen en je bent er lijfelijk bij als ze je een doos in je handen stoppen zodat je kan zeker weet dat je de goede spullen krijgt. Natuurlijk zijn er ook een hoop goede webwinkels te vinden. Op http://www.tweakers.net/shopsurvey kun je kijken naar de ervaringen van andere webshoppers die hun mening over verschillende winkels geven.
Link naar reactie
[quote:5da9b6be2a="dvrhijn"]Wat zijn dan goedkope&betrouwbare winkels/sites waar ik me pc kan aanschaffen..??[/quote:5da9b6be2a] even verder gekeken, en je had er zelfs een heel erg recent topic over kunnen vinden, maar ja dat doen weinig mensen nog maar :roll: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=112259 daar staan zat links in naar de shopsurvey, en verschillende populaire webshops. mijn favo's www.maxpert.nl www.challengecomputers.nl www.sallandautomatisering.nl www.alternate.nl www.eynstein.nl de meeste zaken hebben vaak wel goeie complete PC's staan..
Link naar reactie
[quote:f007507f50="Vandread"]is het toevallig ex-btw?[/quote:f007507f50] nope; [code:1:f007507f50]Alle genoemde prijzen zijn inclusief 19%btw. [/code:1:f007507f50] btw; ook echt mooi weer praters; [quote:f007507f50]Om zwaardere games te kunnen spelen en feilloos applicaties te kunnen gebruiken is dit systeem uitgerust met een Gforce FX5200 128MB DDR videokaart met TV out.[/quote:f007507f50] excuse me? FX5200 voor zwaardere games? Far cry op hoge resoluties zeker [quote:f007507f50]Dual DDR levert U aanzienlijk hogere prestaties op, zelfs meer dan de veel duurdere 800mhz geheugens voor Intel platforms. De piek bandbreedte is zelfs 4.2 GB/sec[/quote:f007507f50] 4200 MB per seconde... get real zeg.... geen enkel AMD based desktop systeem kan het geheugen zo'n dikke bandbreedte krijgen.....
Link naar reactie
[quote:e6654db10e="IMworthy"]Kijk anders even bij de KvK. http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?register=1 Hij staat ertussen dus dat is al wel een goed teken. Je zou ze even kunnen bellen.[/quote:e6654db10e] so?? elke onderneming staat ingeschreven bij de Kvk, dus om daarop blind te varen vind ik een beetje kortzichtig imho.... ik zou er gewoon mee oppassen, want de prijzen zijn erg laag, daarnaast kan ik ook op hun site nergens hun algemene voorwaarden vinden, wat toch wel een standaard is, als je een bedrijf bent wat ''anoniem'' handelt via internet...
Link naar reactie
Hmnnn. Nee, blijkbaar niet. Het is tenminste geen nep onderneming. Verdere info moet je dan ook [b:58cea0c5c9]opvragen[/b:58cea0c5c9]. Ze geven trouwens zelfs het registratienr. Als dat teveel moeite is moet je het gewoon niet doen. Heb met google trouwens wel een paar bestellers gevonden, echter niets over "ik ben opgelicht" terwijl, als het een malafide bedrijf zou zijn, je dat wel zou verwachten. Ze leveren echter niet onder rembours, dat is het enige negatieve dat ik kan vinden. Let op. Ik verdedig ze niet, noch zeg ik dat het geen malafide bedrijf is, maar om te zeggen dat het oplichters zijn omdat je de prijzen niet vertrouwd? :roll:
Link naar reactie
[quote:b5b4c69f56="IMworthy"]Ze geven trouwens zelfs het registratienr. [/quote:b5b4c69f56] ja, en dat is altijd zelf ook zo op te vragen via de site van KVK, dus zegt nog niet veel natuurlijk... [quote:b5b4c69f56]Als dat teveel moeite is moet je het gewoon niet doen. Heb met google trouwens wel een paar bestellers gevonden, echter niets over "ik ben opgelicht" terwijl, als het een malafide bedrijf zou zijn, je dat wel zou verwachten.[/quote:b5b4c69f56] nee, maar je ziet ook geen enkele record van dit bedrijf terug in de pricewatch van tweakers bijvoorbeeld (en dat is vaak wel een bron waar ik enig vertrouwen in heb) [quote:b5b4c69f56]Let op. Ik verdedig ze niet, noch zeg ik dat het geen malafide bedrijf is, maar om te zeggen dat het oplichters zijn omdat je de prijzen niet vertrouwd? :roll:[/quote:b5b4c69f56] hoe kun jij dan verklaren dat een bedrijf als dit (waar weinig mensen ook nog over gehoord hebben) toch prijzen kan hanteren die gemiddeld haast de laagste zijn in de tweakers pricewatch.. zelfs de grote bekende zaken die erg actief zijn op de pricewatch kunnen dit niet eens, zij hebben altijd wel een paar onderdelen die weer duurder zijn dan de rest.... dat het oplichters zijn wordt nergens verkondigd, maar een kleine voorzichtigheid is wel geboden... wat ik vreemd vind, ik kan dus nergens hun algemene voorwaarden vinden voor bijv garantie, levering etc.... vind dat je zoiets ergens wel moet hebben staan...
Link naar reactie
[quote:47cebe264b="turbulence"]dat het oplichters zijn wordt nergens verkondigd, maar een kleine voorzichtigheid is wel geboden... [/quote:47cebe264b] Da's toch precies wat ik in m'n vorige post zei? Je quotte het zelfs. En zoals ik al aangaf: Onder rembours is niet mogelijk. vreemd. En nogmaals, DMV het NR van de KvK moet je de info [b:47cebe264b]opvragen[/b:47cebe264b]. Ze maken het gewoon makkelijker op die manier.
Link naar reactie
Ik ben het volkomen met turbulence eens. Zeer voorzichtig zijn met dit soort toko's! Laatst was er weer een site waar ik meen in totaal 100 mensen een computer hadden besteld en betaald en nooit iets hebben gezien. Site was later verdwenen net als de eigenaar :roll: Verder mag ook niet ontbreken: http://www.completer.nl
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...