Ga naar inhoud

uberbios


Aanbevolen berichten

hier nog wat info 512mb samsung geheugen pc2700. amd cpu xp2500+. mobo asus a7n8x non deluxe rev 1.06. nu met uberbios 10u7 . loopt echt heel stabiel als xp3200+. 1)This revision has more AGP voltage and Q-fan options to select. 2)There are also more options for the UART2 connector like 'smart card' and 'ASKIR'. 3)Also the AUTO mode for the printer port IO/IRQ allocation has been made selectable. 4)S3(STR) is now selectable for option 'ACPI Suspend to RAM'. 5)Additional Power On By PS/2 Keyboard/Power On By PS/2 Mouse options are available. 6)2.9V is now available in the DDR Reference Voltage selection choices. 7)1.8V is now available in the AGP VDDQ Voltage selection choices.
Link naar reactie
draai eens die membenchmark van bijvoorbeeld Sisoft Sandra. als je Async draait kun je wel een hoge FSB draaien, maar er geen ruk aan hebben, omdat je mem weer langzamer is, waardoor er telkens gewacht moet worden op je mem.. btw; 2200 mhz? peanuts 8) ( nee, wel netjes hoor, alleen is het even de vraag of je sync of Asynchroon het mem hebt lopen.. die ouwe samsung reepjes (zelf ook gehad) deden het hartstikke goed, maar vereisen wel een hoog Vdimm om lekker snel te kunnnen draaien..
Link naar reactie
Yep, ik had mijn Samsung PC2700 latjes op 3.0V lopen en die haalden ook de 200MHz. Echter als ik met Sisoft Sandra ging benchen bleek dat er bij 191MHz een omslagpunt lag, ze gingen juist minder presteren als ik naar een hogere snelheid ging. Wellicht interessant voor plextor om ook eens te onderzoeken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...