Ga naar inhoud

geheugen HP vectra VL600


Aanbevolen berichten

Wie o wie heeft enig idee waar ik geheugen kan kopen voor mijn HP vectra VL600? ik heb al bij tweakshop gekeken maar voor deze pc stond er nix bij.. Er zit nu 128 mb RDRAM geheugen in en wil dat uitbreiden tot 512 als dat kan. Het is een PIII 667MHZ met 133Mhz FSB.. Kon bij tweakers.net ook al nix vinden..iemand enig idee waar ik dit kan halen? Ik wil deze namelijk gaan gebruiken voor "server" maar dan vind ik t wel prettig als er wat meer geheugen in zit of is dit helemaal niet nodig?
Link naar reactie
[quote:7c74956aa7="Hans.Vosman"][quote:7c74956aa7="armano"]Er zit nu 128 mb RDRAM geheugen in en wil dat uitbreiden tot 512 als dat kan. Het is een PIII 667MHZ met 133Mhz FSB..[/quote:7c74956aa7] Mijn eerste indruk is dat je SD-Ram nodig hebt ... Ik zou dat nog maar eens controleren.[/quote:7c74956aa7] nee er zit RDRAM in :wink:
Link naar reactie
[quote:af406d9a55="Hans.Vosman"][quote:af406d9a55="armano"]Ik wil deze namelijk gaan gebruiken voor "server" maar dan vind ik t wel prettig als er wat meer geheugen in zit of is dit helemaal niet nodig?[/quote:af406d9a55] Welk besturingssysteem komt erop? Welke software ga je op die computer gebruiken?[/quote:af406d9a55] er komt windows 2k op te staan en n antivirus programma maar meer niet...verder komt er alleen data op te staan...ik gebruik m dan als opslag pc
Link naar reactie
[quote="armano"][quote:b624318731="Hans.Vosman"]er komt windows 2k op te staan en n antivirus programma maar meer niet...verder komt er alleen data op te staan...ik gebruik m dan als opslag pc[/quote:b624318731] Windows 2K draait wel goed op 128kB. Meer kan wel, maar 512 kB is niet echt nodig. Misschien dat via de 2ehands markt nog 128MB is te bemachtigen, maar niet direct nodig.
Link naar reactie
[quote="Hans.Vosman"][quote:8163aae945="armano"][quote:8163aae945="Hans.Vosman"]er komt windows 2k op te staan en n antivirus programma maar meer niet...verder komt er alleen data op te staan...ik gebruik m dan als opslag pc[/quote:8163aae945] Windows 2K draait wel goed op 128kB. Meer kan wel, maar 512 kB is niet echt nodig. Misschien dat via de 2ehands markt nog 128MB is te bemachtigen, maar niet direct nodig.[/quote:8163aae945] bedankt voor de reaxie, ik heb al wat rond gekeken en de prijzen zijn nu n beetje bekend...als t nie echt nodig is moet ik nog maar zien of ik t doe...ze zijn n stuk duurder dan de normale geheugen bankjes!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...