Ga naar inhoud

Mobo gezocht met deze spec's


Aanbevolen berichten

Weet iemand een mobo dat voldoet aan deze specificaties? -Moet SD-RAM ondersteunen -Moet minstens 2USB poorten hebben -Moet AMD Athlon 2000+ ondersteunen (en het liefste ook beter) -Moet AGP 4x hebben (of hoger natuurlijk) [edit] -Moet ATX zijn -Moet budget zijn [/edit] ik dacht zelf aan de ECS K7S5A Pro, maar miss. zie ik daarvan af omdat ik hoor dat sommige mensen daar fouten mee hebben...
Link naar reactie
[quote:d5ba34de44="Chestah"]Weet iemand een mobo dat voldoet aan deze specificaties? -Moet SD-RAM ondersteunen -Moet minstens 2USB poorten hebben -Moet AMD Athlon 2000+ ondersteunen (en het liefste ook beter) -Moet AGP 4x hebben (of hoger natuurlijk) ik dacht zelf aan de ECS K7S5A Pro, maar miss. zie ik daarvan af omdat ik hoor dat sommige mensen daar fouten mee hebben...[/quote:d5ba34de44] [offtopic]Hoi Chestah , da's toevallig ik ga ook een nieuwe hale :D[offtopic] [ontopic]Volgens mij is de MSI KT3 Ultra , wel iets..... wie weet in iedergeval alvast succes.
Link naar reactie
[quote:cab5a05abc="Chestah"]Weet iemand een mobo dat voldoet aan deze specificaties? -Moet SD-RAM ondersteunen -Moet minstens 2USB poorten hebben -Moet AMD Athlon 2000+ ondersteunen (en het liefste ook beter) -Moet AGP 4x hebben (of hoger natuurlijk) ik dacht zelf aan de ECS K7S5A Pro, maar miss. zie ik daarvan af omdat ik hoor dat sommige mensen daar fouten mee hebben...[/quote:cab5a05abc] Deze misschien: [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=22]MSI site[/url]
Link naar reactie
Asrock heeft ook een vergelijkbar bordje als de ECS. Let wel op : beide kan je maar 2x sdram reepjes of 2x ddr reepjes in doen. Ik heb de ECS , pc wordt wel niet intensief gebruikt, maar ik heb absoluut geen problemen ermee. Om je een idee te geven, er zit 384 mb sdram op, duron 1200, ati9100 128mb, 30GB maxtor, XP pro, een oude dvdrom speler, een NIC en een oude Future domain (adaptec 2920) scsi controller tbv van een canon scanner. Leuk is dat ie ook 4x USB 2.0 heeft en los 6x USB 1.1 (hiervoor moet je wel kabeltjes kopen) Ik heb er 29 euro op de hcc voor betaald. Deze had geen onboard lan, wel onboard sound. aangezien dit een budget mobo is lijkt me dat het niet eentje is om te gaan OC etc..
Link naar reactie
[quote:49d13f097d="Marcel de Reus"]Waarom is het zo belangrijk dat hij SDRAM ondersteund? Anders heb je namelijk een legio aan veel snellere en betere moederborden als keuze en SDRAM zal de zaak sterk vertragen. Hoeveel SDRAM heb je dan nog liggen dat je het perse wil hergebruiken?[/quote:49d13f097d] 512MB PC133, ik wil het hergebruiken omdat de pc heeeel goedkoop moet blijven, anders willen mn ouders het niet toestaan :evil:
Link naar reactie
[quote:84f1040b07="Interficior"]Sorry, die is niet goed zie ik net, want hij heeft geen VGA aansluiting. deze is beter [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=411]Alweer de MSI site[/url][/quote:84f1040b07] Waarom moet hij VGA hebben?Hij wil toch 4xAGP, dus hij wil een aparte videokaart.
Link naar reactie
[quote:57152a18dd="Allardje"][quote:57152a18dd="Interficior"]Sorry, die is niet goed zie ik net, want hij heeft geen VGA aansluiting. deze is beter [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=411]Alweer de MSI site[/url][/quote:57152a18dd] Waarom moet hij VGA hebben?Hij wil toch 4xAGP, dus hij wil een aparte videokaart.[/quote:57152a18dd] Dat bedoelde ik ook, hij had niet zo'n poort maar alleen maar onboard.
Link naar reactie
[quote:b31da00466="Interficior"][quote:b31da00466="Allardje"][quote:b31da00466="Interficior"]Sorry, die is niet goed zie ik net, want hij heeft geen VGA aansluiting. deze is beter [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=411]Alweer de MSI site[/url][/quote:b31da00466] Waarom moet hij VGA hebben?Hij wil toch 4xAGP, dus hij wil een aparte videokaart.[/quote:b31da00466] Dat bedoelde ik ook, hij had niet zo'n poort maar alleen maar onboard.[/quote:b31da00466] dit mobo is volgens mij ook Micro-ATX
Link naar reactie
[quote:f51a328844="Chestah"][quote:f51a328844="Interficior"][quote:f51a328844="Allardje"][quote:f51a328844="Interficior"]Sorry, die is niet goed zie ik net, want hij heeft geen VGA aansluiting. deze is beter [url=http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=411]Alweer de MSI site[/url][/quote:f51a328844] Waarom moet hij VGA hebben?Hij wil toch 4xAGP, dus hij wil een aparte videokaart.[/quote:f51a328844] Dat bedoelde ik ook, hij had niet zo'n poort maar alleen maar onboard.[/quote:f51a328844] dit mobo is volgens mij ook Micro-ATX[/quote:f51a328844] :-? Hmm, je hebt gelijk :(
Link naar reactie
Topic starter : weet je zelf te assembleren ? Ik begrijp dat het goedkoop moet vanwege je ouders : ja deze tijd is elke euro ook een euro. Medeforummers, het heeft geen zin om de starter duurdere spullen te laten kopen, dus moeten we hem binnen zijn budget helpen Maak dan een keus tussen ECS of Asrock en dan moet het lukken
Link naar reactie
[quote:4ae7d59c73="Bosje"]Topic starter : weet je zelf te assembleren ? Ik begrijp dat het goedkoop moet vanwege je ouders : ja deze tijd is elke euro ook een euro. Medeforummers, het heeft geen zin om de starter duurdere spullen te laten kopen, dus moeten we hem binnen zijn budget helpen Maak dan een keus tussen ECS of Asrock en dan moet het lukken[/quote:4ae7d59c73] zelf assembleren gaat wel lukken..., moet nu allen nog kiezen of ik dat SD-RAM ga gebruiken, of dat verkopen en DDR kopen
Link naar reactie
[quote:e9d9491335="De Geest Van Oirlo"]512mb DDR heb je tegenwoordig voor een slordige 60-70 euro hoor. Dus dat valt ook wel mee. En ik ga idd ook mee met de paar man hier, spaar anders wat langer door voor DDR, het is gewoon de moeite waard :)[/quote:e9d9491335] Waar?! die 512mb sdram voor 60 euro lijkt mij sterk; de prijzen stijgen nu zo erg! maarja, als je het zeker weet, zeg me dan maar de winkel :D
Link naar reactie
[quote:943540f1f6="carlobernardini"][quote:943540f1f6="De Geest Van Oirlo"]512mb DDR heb je tegenwoordig voor een slordige 60-70 euro hoor. Dus dat valt ook wel mee. En ik ga idd ook mee met de paar man hier, spaar anders wat langer door voor DDR, het is gewoon de moeite waard :)[/quote:943540f1f6] Waar?! die 512mb sdram voor 60 euro lijkt mij sterk; de prijzen stijgen nu zo erg! maarja, als je het zeker weet, zeg me dan maar de winkel :D[/quote:943540f1f6] http://www.tweakers.net/pricewatch/71341?Landfilter=Benelux
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...