Ga naar inhoud

upgrade is het nog waard


Aanbevolen berichten

Over nutteloze posts gesproken shahab. Als je zo graag je systeem wilt showen doe je dat maar in een show-je-systeem topic. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over, irritante spaties tussen je zooi daargelaten. Ik wil de TS bij deze nog even vragen om ons te vertellen wat hij nu precies heeft gekocht. Anders slotje bv.
Link naar reactie
[quote:f916fbb0a9="shahab1155"]Nou ik de het niet voor de show ik wou alleen maar zegen dat de AMD Athlon XP 2400+ zeker tot volgend jaar Januari 2005 mee kan want het is een 2,0Ghz (2000Mhz) het kan zelf misschien meer meer tot einde 2005[/quote:f916fbb0a9] :lol: en toen werd je wakker :lol: eind 2005 zeg je? sure.. hij zal het dan nog wel doen, maar je bent dan erg achterhaald alweer natuurlijk... zou net zoiets wezen als je dat een paar jaar geleden zou zeggen over een duron bijvoorbeeld... ps; is niet verkeerd dat je dit even wilt melden, maar het topic raakt zo erg onoverzichtelijk (met jouw ellenlange post) en dat leest erg vervelend als je eerst 20x moet scrollen om voorbij jouw post te komen :wink:
Link naar reactie
Ja Mijn P133 kan nog steeds mee na 6 jaar :lol: Als mp3-bak that is, voor meer moet je em ook niet willen gebruiken, je kan er niet eens fatsoenlijk op msn-en :x. Mijn P3-667 doet het ook nog steeds, ik kan tot nu toe nog steeds alle spellen spelen al wordt het nu wel krap. Wil niet zeggen dat deze CPU nu niet volledig achterhaald is. Zelfs mijn 1 jaar oude Ti4200 is al achterhaald. In de computerwereld is alles na een dag al achterhaald. Eind 2005 is een 2400+ een uitgerangeerde cpu en dat het een 2,0 GHz is helpt dan echt niet :P Jij vind het misschien een magisch getal, maar een AMD64 op 2,0GHz maakt al gehakt van een 2400+ (logisch als je naar het verschil in rating kijkt). Maar nu zit ik weer een heel verhaal te typen, vraag is, waar is de topicstarter? Heeft hij dit al gelezen of is hij gevlucht door al de offtopic reacties? :) Ik zou graag willen weten wat de TS nu gaat kopen na onze goedgedoelde adviezen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...