Ga naar inhoud

Zalman CNPS 6500B CU --> welke vergelijkbaar?


Aanbevolen berichten

http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=41294 deze was dan wel evt een leuk alternatief geweest... komt ook helemaal niet slecht uit de test, maar ook niet leverbaar zie ik.. gewoon een andere shop opzoeken ( www.tweakers.net/pricewatch ) er zijn er wel meer die zalmann voeren, en als zij hem een tijd niet kunnen leveren, dan gewoon naar een ander gaan.. de koelers van zalmann zijn altijd wel goed, en vaak ook erg stil, dus ik zou niet je eentje laten aansmeren door hun, maar gewoon een andere winkel zoeken...
Link naar reactie
Ik heb even gekeken, en ik wou even jullie mening weten over deze Cpu cooler. Akasa AK-901 (P4 S478 - 3,5 GHz) • Afmetingen: 83 x 69.5 x 39 mm • Gewicht (met fan): 780 g • Toerental: 3500 ~ 6000 tpm • Luchtverplaatsing: 49,1 ~ 83,6 m3/h • Geluid: 33 ~ 43 dB • Aansluiting: 3-pin Molex • Traploos regelbaar. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:adecac1c5a="Keepitcold14"]nou daar heb ik veel aan... kan iemand mij helpen met het kiezen van mijn cooler? - hij moet behoorlijk stil zijn. - Er hoeft niet echt rekening gehouden worden met overklokking. - mijn buget is ongeveer 50 euro.[/quote:adecac1c5a] Een Thermalright met een Papst gaat boven je budget, maar als je een CoolerMaster CPU cooler koopt voor 15 euro, je kijkt of de temps goed genoeg zijn, en als dat zo is, gooi je er een stillere fan op (Papst dus, of iets anders stils).
Link naar reactie
mar dat betekend dus dat ik moet gaan klooien met fans en zo, Ik zoek meer naar een cpu cooler die gewoon helemaal compleet is en er zo in kan worden gezet. Maar waar moet ik ongeveer op letten? Kwa airflow en zo, en vanaf hoeveel db begint hij echt lawaai te maken? De cooler die je daar boven aangeeft, hier kan ik nergens de prijs van vinden ook niet bij pricewatch, dat lijkt me wel een redelijke cooler. Ik neem aan dat ik alleen met een cpu cooler niet klaar ben. Wat kan ik nog meer doen om mijn computer koel te houden en het geluid minnimaal te houden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...