Ga naar inhoud

mijn compaq deskpro dood ?


Aanbevolen berichten

Tot mijn grote verbazing wil mijn Compaq Dekspro EX niet meer opstarten sinds een paar dagen geleden :x . Het probleem is als volgt : 1. Ik zet de PC aan. 2. Hij begint het geheugen te tellen (wat normaal alleen bij een CMOS reset is tog?) 3. Hij komt niet verder als dat ... (het geheugen is goed ) 4. En dat gebeurt elke keer opnieuw als ik hem aangezet. Ik denk zelf persoonlijk dat ie zijn tijd heeft gehad bij mij..... :roll: Hoewel ik toch een upgrade ga kopen van 96 Euro (AMD Systeem), vindt ik het toch raar. Alvast Bedankt.
Link naar reactie
Hoor je piepjes e.d.? Harde schijf kan het zijn of geheugen/videokaart. Kan je nog wel in de bios komen? Laat daar dan eens je harde schijf detecteren. Anders alle kabels ff nalopen binnenin je kast. Owja, jij was eerst computerfreakje, ga je nu toch eindelijk die upgrade kopen? 8) Dan ben je bij AMD en je wilt nooit meer terug naar Intel :wink: :wink: EDIT: Hoort deze vraag wel hiero thuis en niet bij hardware ofzo :-? ?
Link naar reactie
[quote:7f3e57fb47="yoo_han"]Hoor je piepjes e.d.? Harde schijf kan het zijn of geheugen/videokaart. Kan je nog wel in de bios komen? Laat daar dan eens je harde schijf detecteren. Anders alle kabels ff nalopen binnenin je kast. Owja, jij was eerst computerfreakje, ga je nu toch eindelijk die upgrade kopen? 8) Dan ben je bij AMD en je wilt nooit meer terug naar Intel :wink: :wink: EDIT: Hoort deze vraag wel hiero thuis en niet bij hardware ofzo :-? ?[/quote:7f3e57fb47] Ik hoor geen piepjes , en ik kan ook niet meer in de bios komen hij start ook niet door.... :roll: dammit.
Link naar reactie
[quote:f6999b7607="carlobernardini"]...En er verschijnen ook geen error meldingen als "Boot disk failure, please insert system disk"? Kom je uberhaupt wel in de BIOS setup? Geef even wat meer info: flatcables goed angesloten (kan niet de oorzaak zijn, maar toch).[/quote:f6999b7607] Ik heb alles goed aangesloten , IDE , alles ! en hij geeft geen foutmeldingen ofzo hij start niet door , ik kom zelfs niet meer in de bios! :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...