Ga naar inhoud

AMD 2500+ Temp


Aanbevolen berichten

beste mensen, ik heb 2 vragen: ik heb een AMD 2500+, Asus a7v8x-x, Club 3D Radeon 9600 256MB, 512MB 3200, 350Watt Qtec. wat is eigenlijk de maximum tempratuur voor deze cpu overclockt tot: 2.04 Ghz ik heb laatst de nieuwste versie van de bios er opgezet via Asus Update. als ik nu naar CPU-Z ga of naar Systeeminfo ga staat er AMD 3200+ ook in apparaat beheer, hoe kan dit? verder heb ik ook al op het forum gezocht maar ik kon niet precies vinden wat ik bedoelde. Bedankt en een vriendelijke groet van, Janben Welleweerd
Link naar reactie
[quote:bd9f7bcb52="Welleweerd"]beste mensen, ik heb 2 vragen: ik heb een AMD 2500+, Asus a7v8x-x, Club 3D Radeon 9600 256MB, 512MB 3200, 350Watt Qtec. wat is eigenlijk de maximum tempratuur voor deze cpu overclockt tot: 2.04 Ghz ik heb laatst de nieuwste versie van de bios er opgezet via Asus Update. als ik nu naar CPU-Z ga of naar Systeeminfo ga staat er AMD 3200+ ook in apparaat beheer, hoe kan dit? verder heb ik ook al op het forum gezocht maar ik kon niet precies vinden wat ik bedoelde. Bedankt en een vriendelijke groet van, Janben Welleweerd[/quote:bd9f7bcb52] Bij 70 graden moet je écht maatregelen nemen maar het is verstandig om bij 60 graden niet verder te klokken en toch nog wel extra koeling erbij zetten. Waarschijnlijk heb jij je CPU overgeklokt naar 200 FSB op 11 MP. Dat zijn namelijk precies de Specs van een 3200+ en daarom herkent windows hem ook zo, want hij is identiek aan een echte.
Link naar reactie
[quote:bf37d27716="Dafjedavid"][quote:bf37d27716="plextor"]ik draai nu ook 11x185mhz met een xp 2500+. temp mobo 23graden. temp cpu 37graden. mobo asus a7n8x xp2500+box[/quote:bf37d27716] We lachen...dat zijn dezelfde temps als ik heb :-) Gebruik je ook de boxed cooler??? omdat er box bij staat.....[/quote:bf37d27716] YES :lol:
Link naar reactie
Houdt 65 graden als boventemperatuur na een tijdje volle stress aan. (dus een minuut of 20 CPUburn oid) Als je de temperatuur hoger laat komen, krijg je vaak met instabiliteitsproblemen te maken. Verder is het niet zo boeiend als wat voor XP de proc herkent wordt, je weet immers zelf toch al op welke klok hij echt loopt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...