Ga naar inhoud

Nortbridge actiefe koeler slopen


Aanbevolen berichten

[quote:08b0ca7784="Interficior"]Ik denk dat je dat beter had kunnen vragen toen je merkte dat ie er erg moeilijk vanaf ging... Maar als ie het nu goed doet, dan is het toch goed, of hebben andere forumgebruikers andere gedachten?[/quote:08b0ca7784] Persoonlijk vind ik dit geen bijdehande opmerking hoor..... Heel logisch eigenlijk, bij computerspullen moet je gewoon GEPAST geweld gebruiken.... Wat wil je met dit topic bereiken? Je mobo is toch al krom, wij kunnen hem niet rechtbuigen :wink:
Link naar reactie
Ik heb laatst ook een northbridge fan vervangen door een passief koelertje. Ik heb de weerhaakjes toen gewoon afgeknepen met een nijptang, waardoor je het northbridge koelertje makkelijk kan verwijderen. Het is natuurlijk nooit aan te bevelen zo'n koelertje met grof geweld te verwijderen, het zou toch zonde zijn als je voor een koelertje van een paar euro je hele mobo sloopt. Maar goed, je mobo heeft het overleeft en je hebt er weer van geleerd, dus wat mij betreft is dit een gedane zaak :D
Link naar reactie
[quote:bd0eb5adcc="Delectable"]Maar hoe heb jij die haakjes dan fijngeknepen bij mij zitten ze zeg maar onder het moederbord en en kast en daar kan ik niet met een tang bij?? Leg eens uit?[/quote:bd0eb5adcc] dacht je van het bord eerst uit de kast halen :-? toch erg simpel lijkt mij... gewoon even je mobo losmaken uit de kast, de pinnetjes onderin samenknijpen met een fijne tang, en tegelijkertijd door het bord heentrekken... geweld schiet niet echt op natuurlijk, maar dat heb je zelf ook al gemerkt zie ik.....
Link naar reactie
[quote:6b8c87cefb="Delectable"]Ja kijk maar eens maar er zit wel aan de onderkant een stukie tussen dat het een cm of 1-2 van de kast houd. Misschien waren ze een beetje lui dat kan[/quote:6b8c87cefb] dat zijn gewoon punten waar je mobo op leunt, die schroef je vast in je kast, legt mobo er op en draait er schroeven in, dus schroeven uit mobo mobo er af halen en klaar is kees
Link naar reactie
Dat je mobo met popnagels vastzit is gewoon onzin. Als dat zo was kon er ook geen ruimte tussen kast en mobo zitten. Gezien je post er replies zou ik maar heel snel een andere attitude aanmeten. Op dit punt zullen er niet veel mensen een probleem mee hebben als je een ban hebt... gelukje voor je dat we wat mildere moderaters hebben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...