Ga naar inhoud

Bierviltje als demper


Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik het idee van die viltjes ertussen op zich prima, alleen het materiaal er voor een beetje ondegelijk. Hoe houdbaar is het b.v. Als je het dan toch goed wil doen, zou ik kiezen voor rubber ringetjes. Even bij een DHZ-zaak, afdeling sanitair, waarschijnlijk hebben ze die in allerlei afmetingen. Zoniet, even bij een schoenmaker een rubberzooltje kopen, en daar die vierkantjes op de gewenste maten uitsnijden. Jan de Boer
Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
naar de bouwmarkt gaan... die verkopen van die stoffen plakkertjes voor onder je stoelpoten (tegen krassen op parket) hier even een gaatje van 4 mm in boren, en daardoor heen de schroef voor de fan heen draaien.... @ Interficior & Delectable kunnen jullie je persoonlijke vete niet ergens anders uitvechten, want ik wordt er wel een beetje moe van... overal waar de een post zit de ander er vlak na weer te mekkeren en vica versa..... :roll:
Link naar reactie
[quote:573250a372="J. de Boer"]Persoonlijk vind ik het idee van die viltjes ertussen op zich prima, alleen het materiaal er voor een beetje ondegelijk. Hoe houdbaar is het b.v. Als je het dan toch goed wil doen, zou ik kiezen voor rubber ringetjes. Even bij een DHZ-zaak, afdeling sanitair, waarschijnlijk hebben ze die in allerlei afmetingen. Zoniet, even bij een schoenmaker een rubberzooltje kopen, en daar die vierkantjes op de gewenste maten uitsnijden. Jan de Boer[/quote:573250a372] Mee eens, en als de fan nog teveel lawaai maakt moet je hem op 7V zetten. Is simpel te doen. geel - rood = 12-7=5V. Dan heb je gratis een stillere voeding.
Link naar reactie
[quote:a3f2fe2f29="turbulence"] @ Interficior & Delectable kunnen jullie je persoonlijke vete niet ergens anders uitvechten, want ik wordt er wel een beetje moe van... overal waar de een post zit de ander er vlak na weer te mekkeren en vica versa..... :roll:[/quote:a3f2fe2f29] en ze gaan maar door..... Ik heb ook een beetje last van resonantie, ff een keer proberen dat met rubberen ringetjes maar kun je het voltage van je fan ook iets verhogen zonder dat ie erg veel slijt of zichzelf kapot draait ? mijn proc cooler moet en zal harder draaien... of kan ik dan beter een nieuwe fan kopen ? of is een Whisperrock III heatsink niet je van het ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...