Ga naar inhoud

Casemod


Aanbevolen berichten

Persoonlijk denk ik als je nog niet eens weet hoe je een blowhole in je case moet maken je niets eens aan het moden moet gaan beginnen. Maar goed, je huurt gewoon een karansboor (voor metaal) bij de gamma, praxis, boels etc. Zet deze karansboor in je boormachine, boor het gat en klaar is Kees, eh sorry Delectable....
Link naar reactie
[quote:8b4d9103dc="Lionhead"]Persoonlijk denk ik als je nog niet eens weet hoe je een blowhole in je case moet maken je niets eens aan het moden moet gaan beginnen.[/quote:8b4d9103dc] tsja, als je het wil leren kun je dat op 1 manier doen of niet :wink: zo zijn we allemaal begonnen (met ook de minder succesvolle kanten hiervan) [quote:8b4d9103dc]Maar goed, je huurt gewoon een karansboor (voor metaal) bij de gamma, praxis, boels etc. Zet deze karansboor in je boormachine, boor het gat en klaar is Kees, eh sorry Delectable....[/quote:8b4d9103dc] dremeltje zou ik eerder nemen.... die gatenboren kun je haast nergens huren (ja bij Boels/bo-rent) maar dan ben je ook extreem duur uit... gewoon eens in een actie bij de bouwmarkt zo'n namaak dremeltje kopen, en daar mee gaan werken.. als je dan later nog eens een window of wat dan ook voor mod wilt maken (als je de smaak te pakken krijgt :lol: ) dan heb je die ook zo weer terugverdiend...
Link naar reactie
[quote:46be81f22d="Lionhead"]Persoonlijk denk ik als je nog niet eens weet hoe je een blowhole in je case moet maken je niets eens aan het moden moet gaan beginnen. Maar goed, je huurt gewoon een karansboor (voor metaal) bij de gamma, praxis, boels etc. Zet deze karansboor in je boormachine, boor het gat en klaar is Kees, eh sorry Delectable....[/quote:46be81f22d] Een karansboor? Is dat zo'n zevengatenzaag of eh, wat is dat precies? Ik dacht mijn blowholes te gaan maken met een of andere houtboor (komt vastr wel door plexi heen) die je kan verstellen van 30mm tot 130mm ofzo.
Link naar reactie
[quote:3314d80487="Delectable"]Ik heb nog wel zo'n standaard te leen. Daar kan je boor in vastdraaien en dat lekker BOREN. Maarjah dan moet je wel in Haarlem wonen!![/quote:3314d80487] Wat heb je te leen? sorry ik weet dat ik dom ben maar ik vat even niet waar je het over hebt. Over een boor soms (niet als langwerpig, ijzer voorwerp maar dat grote ding)?
Link naar reactie
[quote:f86260426a="Delectable"][img:f86260426a]http://home.planet.nl/~wilbr160/boor.jpg[/img:f86260426a][/quote:f86260426a] :lol: wil je met zo'n Proxxon dremel kloon een blowhole in je kast maken.... geen enkele normale huis/tuin boormachine trekt een boor groter dan 20mm in metaal etc.... zo'n kransboor is inderdaad hardstikke leuk, maar werkt niet op metaal he... die boren zijn voor in beton/steensmuren, niet voor metaal.. geen enkele boor zal dat imho trekken.... enige echte werkende optie is toch de dremel of een decoupeerzaagje, maar waar er nu allemaal mee aangekomen wordt.... :-?
Link naar reactie
:roll: voor deze keer nog dan, volgende keer kun je het zelf ook wel ff uitvogelen of niet soms??? als je thuis niet weet hoe je TV werkt, wat doe je dan??? inderdaad, dan pak je de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php]handleiding[/url] erbij of niet? daar blader je dan doorheen net als thuis, tot je een hoofdstuk vind waarin je uitleg kan vinden; http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/faq.php?mode=bbcode succes, maar aub doe er zelf ook even wat voor....
Link naar reactie
Hoi Zelf ben ik dagelijks bezig met het maken van casemods voor anderen Er zijn ook pc shops in mijn buurt die mijn hulp inschakelen voor het dremelen of zagen van pc kasten en het afwerken ervan (plexi ramen installeren enz. ) als je me een mailtje stuurt dan zal ik je stap voor stap uitleggen hoe je het beste tewerkgaat en waar je op moet letten . [b:36741c0ec3]carthoga@skynet.be[/b:36741c0ec3]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...