Ga naar inhoud

Best Buy Moederbord


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb vandaag na lange tijd mijn PC ge upgrade. MSI K7T Turbo met 512 SDRAM en AMD Thunderbird 1200mhz eruit, en vervolgens een ASUS A7V8X-X, 256Mb DDR PC2700, AMD AthlonXP 2600+ erin. Tot mijn ontsteltenis kreeg ik meteen al na alles ingebouwd te hebben een voortdurende beep te horen.( Geheugen probleem) Dimm slot 1 defect of zo, want hij leest me geheugen niet en start gewoon niet op. Na de stroom eraf gehaald te hebben en wederom opnieuw opgestart te hebben wordt telkens de BIOS in gelanceerd :x ( de stress begint weer) Geheugen Dimm in slot 3 geklapt en ja hoor nu doet alles het wel. Toch niet helemaal want dit leuke nieuwe moederbord weigerd pertinent mijn toetsenbord te detecteren. Goed na weer wat geklooi in de BIOS dat ook weer tijdelijk opgelost, maar nu blijkt alles zomaar zeker 3keer zo traag te werken als mijn vertrouwde ouwe spulletje. Tijdens het gamen op internet ervaar ik een LAG dat is niet normaal meer en dat bij een constante PING van 19. Het starten van diversen toepassingen (bijv words) duurt me toch een partij lang. Nou mogen de kenners mij uitleggen waar deze problemen allemaal vandaan komen en hoe ik het op kan lossen. Heb ik een miskoop gedaan of zo. Wat is momenteel het beste moederbord wat er is voor de AMD Athlon 2600+ AUB alle uitleg en nuttige tips zijn welkom. Ps* Heb de juiste drivers allemaal geinstalleerd incl de laatste 4in1 drivers.
Link naar reactie
Tja, je hebt gewoon pech gehad. :) Met elk merk heb je weleens DOA's (Dead On Arrival). In het Maart-nummer van Computer!Totaal staat toevallig net een vergelijking van goedkope moederborden. De Gigabyte GA-7N400E Triton kwam daar het beste uit, voor € 79 adviesprijs. Maar Gigabyte is geen beter of slechter merk dan ASUS wat betreft kwaliteit. Jouw probleem is geen kwestie van betrouwbaarheid, maar pure pech.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...