Ga naar inhoud

opstartproblemen


Aanbevolen berichten

:oops: hi, wie kan me hier wat over vertellen ? ik heb een asus moederbord het is een nieuwe moederbord. (athlon XP 2800 333MHz) ddarop heb ik een bois update gemaakt ging prima maar na dat ik het op nieuw moest opstarten ging niet meer pc start heel erg traag op en gaat niet verder dan het boot proces mijn beeldscherm blijft costant knipperen. en afentoe vraagt hij om een systeem disk maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet maken . please help om mij hier uit te kunnen halen graag jullie reactie ,alvast bedankt.
Link naar reactie
Waarom dan ook je BIOS flashen :-? ? Afijn, een bootdisk maak je op www.bootdisk.com . Download de windows98SE bootdisk, en volg de instructies. Daarna die in je floppydrive drukken, en dan pc aan. Als het goed is gaat hij nu vanaf die floppy booten, en kom je in DOS. Zoniet dan moet je in je BIOS ff de bootsequence veranderen. Daar moet je proberen je HD te benaderen. Kijken of er wat mist. (alles zal vreemde namen hebben program files, word progra~1 enzo). Als er veel weg is, moet je ff je win opnieuw instaleren, of de raad van FTPservertje opvolgen... (bits trugflashen)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...