Ga naar inhoud

packard bell werkelijk niet overclockbaar?


Aanbevolen berichten

eeej ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen als de Nv40 van Nvidia uit is.. maar tot die tijd wil ik mijn pc toch een beetje bij laten benen. ik heb een packard bel pc met 1600mhz, geforce 4 ti 4200 @285/600 en 256mb ram Ik heb net 'n half uur in me bios zitte klungelen maar ik krijg de cpu maar niet overclocked .... weet iemand mischien hoe ik toch mijn pc kan overclocken ¿?
Link naar reactie
Als het een AMD processor is, dan is ie geunlocked. Je zult hem dan dus eerst moeten unlocken. Aangezien dat je het over Packard Bell hebt (Mijn kinderen noemen het Packard Snotbell :lol: ), zal er dus weinig aan dat ding gedaan kunnen worden. Ik heb ook een packard bell PCtje staan, en die is ook niet overclockbaar. Ik heb ookal een BIOS-update gedaan, maar PC liet het helaas niet toe. Ik denk toch dat je overclocken van je processor wel kunt vergeten 8)
Link naar reactie
[quote:190c3290bf="Marcel de Reus"]De PPL is een klein zwart rechthoekje op je moederbord, ergens in de buurt van je PCI sloten. De PLL is verantwoordelijk voor de FSB clock. Als je die softwarematig wilt aanpassen moet je de code van de PLL weten, die staat op de PLL zelf gedrukt. Even zoeken dus ;-)[/quote:190c3290bf] He bedankt, nu heb ik ook weer wat meer informatie voor mijn eigen Packard Bell 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...