Ga naar inhoud

SuperComputer ?


Aanbevolen berichten

[quote:a9fab8e644="<strong><span style="color:#FF0000">rahulthegreat</span></strong>"][u:a9fab8e644][b:a9fab8e644]the ultimate "desktop" supercomputer !![/b:a9fab8e644][/u:a9fab8e644] - the mach l 3 [img:a9fab8e644]http://www.go-l.com/desktops/machl38/features/main.jpg[/img:a9fab8e644] [b:a9fab8e644]features at-a-glance:[/b:a9fab8e644] 3.8ghz* accelerated hyper-threading intel® pentium 4 extreme edition cpu w/ 2mb l3 cache 512k l2 cache 950mhz** system bus puram™ no system hard drive configurable up to 100 times faster than ata/scsi/fc hd based designs with data burst speeds up to 8gb/s and i/o data requests at over 150.000 i/o sec. enhanced cacheflow™ technology superbios™ ibpt technology 180w sub-zero vapor compression cooling pc4500 566mhz dual-channel performance ddr, up to 4gb up to 16gb total ram with optional ramdrives. over 8.5gb/s memory bandwidth ata-133 raid, serial ata-150 connectivity ultrascsi-320 & fiberchannel expansion up to 2 terabytes of colossal storage capacity intel performance acceleration technology agp pro 8x accelerated 256bit memorybus radeon™ 9800 pro/ xt graphics with 8 pixel pipelines at 3.04gp/s pixel fil rate, 21.8gb/ bandwidth & multi-monitor, high-definition support. optional direct connectivity with the gemini, cinerama & grand canyon series displays (or a total of 8 external high-resolution monitors) via colorgraphgic xentera gt, appian rushmore, nvidia quadro nvs & matrox parhelia, 450mms & qid graphics adapter series bundle. ultra high-speed 8x dvd+/-rw optical drive front panel multi-information lcd status display, external removable hd storage racks with lcd monitoring or multi-optical drives interchangeable bays firewire 400 & 800 ports up to 8 full-duplex usb2 480mb/s ports 6 channel digital ia audio with artificial intelligence audio-sensing technology & s/pdif digital interface gigabit lan with ai net (artificial intelligence net-diagnosing) optional tv tuner optional fax/modem up to 74 32-bit or 64-bit pci slots expandability 550w vf-speed power supply ai ultra-low noise q-fan technology 802.11g wireless lan & bluetooth expansion artificial intelligence auto-recovery bios european high-end critical components quality worksmanship. absolutely stunning design. [b:a9fab8e644]detailed features:[/b:a9fab8e644] http://www.go-l.com/desktops/machl38/features/[/quote:a9fab8e644] Wat vinden jullie hiervan ?
Link naar reactie
[quote:0f40211c24="turbo-pascal"]Wat vinden jullie hiervan ?[/quote:0f40211c24] wat vind je er zelf van.... ik zou voor dat geld zelf iets bouwen.... en ik denk eerder *een paar* pc's ;) leuk P.C. systeem+ een barebone voor in de keuken ofzo :P en op zich is het echt nix bijzonders ofzo.... gewoon een P.C. systeem met een opgevoerde pentium erin en op het plaatje staat een ultra duur multi display systeem.... bij www.OC-shop.nl zetten ze dit in een leuk lian-li kastje voor je elkaar :roll:
Link naar reactie
[quote:80fbbd7c03]up to 74 32-bit or 64-bit pci slots expandability[/quote:80fbbd7c03] ook lekker nuttig en om zoveel sloten te krijgen moet je in een slot een pci uitbreidingskaart stoppen en dan deelt allemaal de snelheid met mekaar (volgens mij) dus dat is ook een vet cool dat ie dat kan :wink: dat ding moet tog iets van 8000 dollar kosten ofzo? nou voor die prijs weet ik zelf wel wat leukers in mekaar te flansen met waterkoeling ofzo en die 3 schermen heb je volgens mij in de praktijk ook bar weinig aan.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Voor datzelfde geld zou ik gewoon een watergekoelde Athlon 64 3800+ nemen (zodra die uitkomt ;)), waterkoeling, 2x WD Raptor 72 Gb 10k RPM in die snelle SATA RAID opstelling, en een groot plasma scherm voor om op de muur op te hangen (+ die Radeon 9800 XT of course en een TV-kaart). Gamen en TV-kijken tegelijk dan :) (heb geen TV op m'n kamer dus heeft voor mij wel nut :P)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...