Ga naar inhoud

koelterje voor norbridge


Aanbevolen berichten

Mijn koelertje van de norbridge ofzo is stuk en moet vervangen worden. Maar het is een actiefe 4X4 koeler. Is het nou handig om daar een passiefe op te zetten (die gaan niet stuk) Of hebben ze het niet voor niks actief gemaakt?? Wat denken jullie. De zalman klinkt goed maar is weer via het internet te koop. Wat zijn daar jullie ervaringen mee??
Link naar reactie
Ik zou er gewoon zo'n passief koelertje van zalman op zetten. Ik weet niet waar je woont, maar zo'n koelertje is gewoon te krijgen bij Alternate of Informatique en ongetwijfeld bij nog meer gewone pc-zaken. Zo'n actieve koeler op je chipset is alleen maar onhandig, maakt veel lawaai en kan kapot gaan, dus vervangen zou ik zeggen....
Link naar reactie
[quote:2cbf21651a="tweakermatt"]idd, passief moet kunnen. Zoniet, beetje creatief zijn, tiewraps en een oud Socket 5 koelertje ofzo :)[/quote:2cbf21651a] Niet iedereen heeft nog ergens zo'n koelertje liggen en heeft zin om creatief te doen met tierips Hij heeft btw van Asus een passief blokje gekregen voor 1 euro, haalt die het bij een Zalman voor 5 euro, die heeft namelijk volgens mij een veel groter oppervlak.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...