Ga naar inhoud

hulp voor samengesteld systeem! buget pc?


Aanbevolen berichten

Ik heb een systeem voor iemand samengesteld en dat mog maximaal 900 kosten. En nou is mijn vraag is dit system goed en zou het stabiel zijn? AMD athlon 64 3000+ club3d Geforce FX 5900XT 512mb ddr333 kingston valueram 80gb maxtor aopen qf50c Nec ND1300a aopen dvd speler asus k8v deluxe arctec cooler tot 3400+ kosten 875 euro. Je moet er spellen op kunnen spelen.Dat zal wel gaan maar kan deze hardware bijelkaar goed met elkaar omgaan?
Link naar reactie
ziet er zeker goed uit. De gekozen processor is nauwelijks langzamer dan de 3200+ en 3400+, maar wel een stuk goedkoper. Ik heb zelf de Geforce 5900XT en ik vind het een fijn kaartje dat ook lekker overclockt, maar toen ik deze kaart kocht was de Radeon 9800 pro nog stukken duurder, dus als ik nou voor keus zou staan zou ik ook voor de ATI-kaart kiezen. Vooral omdat je met de meerprijs nog net (net niet) binnen het budget blijft. Schijf is goed, misschien beetje klein, maar dat wordt ondervangen door een fijne writer. Net zoals mijn voorganger al opmerkte zou ik ook kiezen voor drr400 ram. nauwelijks duurder en wel sneller. Kies voor 1 module omdat er op dit socket nog geen dual-channel ondersteunt wordt. Maar over het algemeen een goed systeem en het zal vast stabiel moeten kunnen draaien.
Link naar reactie
Ik bedoelde ook niet dat je perse die 9800pro zou moeten hebben :wink: De 5900XT is echt een prima kaartje. Echt waar voor zijn geld...het ti-4200 idee. Dus als het geen gamers zijn kunnen ze hier goed mee vooruit, ook de extra boost bij de komende 64-bit windows is ook lekker
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...