Ga naar inhoud

usb


Aanbevolen berichten

[quote:ad35eecc02="harry1947"]Mijn vraag is of het mogelijk is om de usb poorten aan de voorkant aktief te maken want met de installatie vroeg hij voor of achter ik heb toen voor gedaan maar is dat weer om te keren. het is een nieuwe computer waar nu win xp pro opzit en tijdens de instal vroeg hij dat.bvd Gr Harry[/quote:ad35eecc02] Je hebt voor aktief gemaakt, maar wil dat omdraaien zodat voor weer actief wordt :-? ? Je kan ze natuurlijk ook allemaal aktief maken :-? Overigens hoort dit bij OS Windows...
Link naar reactie
[quote:c2e5455d08="turbo-pascal"]Volgens mij wil hij de achterste poort(en) open ipv de voorste, of vice-versa, of allemaal... Volgens mij moeten ze allemaal wel open/actief kunne zijn...[/quote:c2e5455d08] toen ik mijn COmp bouwde was het zo dat er 2 afgingen en die kwamen dan voor, maar daar heeft ie het nu niet over, want hij had daaraan niks gewdaan.
Link naar reactie
[quote:9b91e0b639="harry1947"]En dat zou in het bios moeten kunnen?[/quote:9b91e0b639] Dat van mij? moest ik een draadje verbinden, maar dan moest ik ze eruit prutten en er weer opnieuw instoppen, als ik dat verkeerd deed zou mijn mobo doorfikken, en aangezien ik geen digi camera heb of memerystick, vond ik het sowieso overbodig.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...